Har valgt Twentyten temaet og vil nu gerne fjerne linien nederst i højre side : (WP ikon) [b]drevet af WordPress.
Kan nogen hjælpe mig? Har ledt og ledt i CSS uden succes og sker der noget ved det? Så vil jeg nemlig hellere ha mit eget logo på :)
wp logo fjernes men hvor?
(11 indlæg) (5 voices)-
Skrevet 15 years siden #
-
Det bliver genereret med PHP så vidt jeg husker.
Har ikke temaetMvh JohnSkrevet 15 years siden # -
Prøv at kigge i temaets footer.php - der burde det ligge, men jeg kan ikke huske det.
Skrevet 15 years siden # -
Det er ingen sag at fjerne logoet, men teksten genereres som sagt med PHP så der kan du lede forever i din HTML/CSS ;-)
#site-generator a {
background: url("images/wordpress.png") no-repeat scroll left center transparent;Men i øvrigt, hvorfor fjerne det ? det er vel fint nok at give WP credit for et godt tema ;-)
Tak til dig! Stadig ved jeg ikke hvilken kode eller hvor jeg kan fjerne dette indbyggede link? Det er jo oversat til dansk så teksten optræder vel med samme formulering et sted?
<?php do_action( 'twentyten_credits' ); ?>Måske
Find dette i style.css. Det er i linje 1201 hos mig:
#site-generator a {
background: url(images/wordpress.png) center left no-repeat;
color: #666;
display: inline-block;
line-height: 16px;
padding-left: 20px;
text-decoration: none;
}Du skal ændre:
background: url(images/wordpress.png) center left no-repeat;
til
background: url(images/ditlogo.jpg) center left no-repeat;
Det kan også være en .gif eller .png, men du skal placere billedet i twentyten/images.
Teksten kan du slette/ændre i linje 35 i footer.php:
<?php printf( __('Proudly powered by %s.', 'twentyten'), 'WordPress' ); ?>
SUPER!! Tusinde tak skal du have :) Så skal jeg bare designe et nyt logo men lige nu er der bare dejlig tomt. En dag når jeg blirver mere dreven ku jeg godt akreditere WordPress men i mere diskret form/skriftstørrelse. Hvor er det her et fedt sted, tak til jer som har gidet kigge på mit første lille wpproblem !!
Tråden her er gammel, det er jeg sgu efterhånden også, men jeg har arbejdet en del i php og CMS. For CMS-vedkommende: fint nok at nogle vil fjerne akrediteringen og andre ikke - i nogle tilfælde kan det jo være til kunder man laver en side. MEN, i nogle CMS skal man betale sig fra copyright-notits på forsiden, andre igen må det SLET ikke fjernes.
Hvordan ser det ud med WordPress ? - Må siden strippes ?
På forhånd tak
NB - jeg har ledt i forum og ikke fundet noget generelt. Men igen: selv fora adskiller sig fra hinanden i forhold til kontekster og spørgefaconer.
Skrevet 14 years siden # -
Hvordan ser det ud med WordPress ? - Må siden strippes ?
Du må gøre lige hvad du har lyst til!
Skrevet 14 years siden # -
Hej Steffen
Tak for umanerligt hastigt svar.
Skrevet 14 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
resolved