Det fungere uden problemer på min norske webshop.
Har fået meget høje rangering på søgeord som solbriller, smykker og bukser ved hjælp af Yoast SEO.
Med venlig hilsen
Steffen Fonvig - WHOM Marketing
Det fungere uden problemer på min norske webshop.
Har fået meget høje rangering på søgeord som solbriller, smykker og bukser ved hjælp af Yoast SEO.
Med venlig hilsen
Steffen Fonvig - WHOM Marketing
Du har heller ikke et punktum i dit navn. Så møder du ikke problemet. mvh.
Hele humlen med SEO by Yoast er, at folk lægger ALT for meget energi i, at baren skal være grøn. Prøv lig at hør her: En hjemmeside kan altså godt ranke selvom at i mangler en alt-attribut, at jeres density kun er på 1% eller whatever den ellers kan kaste efter jer af beklagelser.
Altså, hvem har ikke siddet og bandet over, at den ikke viser grøn hele vejen ned? Nu har jeg arbejdet med hjemmesider 2015, og jeg har fået diverse sites til at blive vist i google uden at Yoast behøveede at være tilfreds.... det jeg sådan set bruger Yoast til pt. er at smide meta title og meta description ind på min artikler.... jeg smider ikke engang mit søgeord i toolet, da et søgeord kan have mange bøjninger, og at de røde knapper fjerner mit fokus fra hvad jeg reelt set skal lave.
Det gælder uanset om du skal optimere mod solbriller som jeg kan se andre gør, rejser, opskrifter eller måske et badeland som tropical island eller en park som Tivoli eller Bakken....
Vh. Anders.
Helt enig, men et punktum i et navn får Yoast SEO til at fejle stort set over hele linien. Den fortæller, at både meta title og meta description er ukorrekte. Nu afinstallerer jeg Yoast SEO fuldstændig og indsætter selv meta title og meta description. Jeg har været for naiv, for jeg troede, at der med så mange brugere var tale om et kvalitetsprodukt.
Jeg synes uden sammenligning at SEO Yoast er det bedste plugin til Wordpress, når man skal have lidt SEO hjælp, lave meta titles/description osv. Jeg har i hvert fald brugt det i 5 års tid.
Jeg kan nemt få alt til at "lyse grønt", så det virker fint her. Jeg sigter dog aldrig efter at alt skal "lyse grønt". Det er jo som sådan bare et fingerpeg om man har gjort noget helt galt. Det handler ikke om at alt skal vise grønt. Du skal jo også passe på ikke at overoptimerer alle undersider fuldstændigt.
Synes det hjælper fint til meta titler og beskrivelser, eller hvis du lige glemmer alt-tag i billederne eller har lavet for mange af dem... Eller hvis du ved en fejl har lavet en H1 for meget eller hvad ved jeg ;-)..
Vh
Vi er kun glade for at bruge Yoast SEO. Det er meget brugervenligt, og vores marketingmedarbejdere kan hurtigt blive sat ind I hvad SEO bl.a. går ud på. Ejendomsmægler er typisk vores keyword, og jeg er glad for fokus funktionen.
Hmmm... det lyder godt nok lidt underligt med de mange problemer med Yoast som OP nævner. Jeg vil dog sige, at i en branche som min, som er meget konkurrencepræget er det vigtigt, at Yoast og det hele bare spiller online. Fordi der er så meget konkurrence, så går vi altid efter teksttunge hjemmesider og "grønne" metrics hos Yoast - har ikke oplevet nogle problemer overhovedet. Måske kan det være fordi vi bruger premiumudgaven, men selv når vi ikke har gjort det på andre hjemmesider, har vi ikke oplevet problemer af den karakter, som der nævnes her..
Hey Mingomin. Jeg har også brugt Yoast i mange år uden de store problemer. Kender dog godt det at der til tider dukker bøvl op ved opdateringer i tema/wordpress/Yoast.
Kort sagt er mit råd at hvis du befinder dig i fx Google Crome, så tryk F12 og se i koden.
Du skal blot trykke ctrl+f og skrive alt="" så kan du se de billeder der ikke har alt-tekster og se om du kan rette dem.
Rette dem?
- Normalt i vil du skulle tilføje alt-tekst til billederne under "Medier", som du nok ved.
- Men i nogle temaer, som fx DIVI-theme vil du skulle tilføje alt-teksten i "divi-builderen" og kan ikke nøjes med at gøre det under "Medier".
- I sjældne tilfælde skal du ind i html-koden og tilføje alt-teksten manuelt.
Det korte svar... JA... Yoast SEO er det bedste SEO plugin til WordPress og jeg bruger det selv på alle mine hjemmesider når jeg arbejder med søgemaskineoptimering.
Med venlig hilsen
Steffen H. L. Fonvig
Nu bruger jeg alternativt et plugin, der hedder Simple SEO. Det fungerer uden problemer. Både Pagespeed og Mobiltest fungerer nu langt bedre end med det tunge YOAST SEO. I øvrigt har jeg haft et hulens besvær med at afinstallere YOAST SEO, for der ligger rester alle vegne i databasen.
Jeg synes også, det fungerer rigtig godt. Jeg føler dog, at der er mange, der er af den opfattelse, at blot fordi de har installeret Yoast, så spiller deres SEO. Sådan fungerer det jo ikke helt. Når det er sagt, så skal jeg dog ikke lægge skjul på, at jeg bruger det på alle mine hjemmesider. Det inkluderer både mine egne sider, som f.eks. Hjemplushave, men også når jeg udfører SEO for kunder.
Mvh,
Michael Jacobsen
Jeg er meget enig i langt de fleste af holdningerne herinde. Der er ingen tvivl om, at Yoast bidrager til en virksomheds søgeranksomptimering. Det er dog som mange siger herinde alene en rettesnor og ikke et altafgørende værktøj, der i alle omfang bestemmer om dit indhold er relevant for en bruger eller ej.
Vi hos LegalHero har kun haft gode oplevelser med brugen af Yoast, når vi skriver om alle slags juridiske emner.
På kontoret er vi mange der bruger Yoast SEO, og vi har været meget glade for denne plugin. Vi har b.la. benyttet os af det på vores hjemmeside
SEO Yoast er også min klare favorit.
Jeg har brugt det i mange år - og den gratis version er ganske fin, hvis nogen skulle være i tvivl.
Har slet ingen en løsning på disse Yoast SEO-problemer, for nu går der efterhånden en prås op for mig på et enkelt punkt, nemlig den tilsyneladende fejl, at "Meta-beskrivelsen er indtastet, men indeholder ikke søgeordsfrasen." HVis søgeordsfrasen f. eks. er Jens E. Hansen eller George W. Bush, skal der i metabeskrivelsen stå Jens E Hansen eller George W Bush. Ellers kan det ikke genkendes. Hvorfor pokker anerkender Yoast SEO ikke et punktum i et navn?
De andre problemer skal såmænd nok vise sig at være noget i samme stil.
Yoast fungerer fint på vores hjemmeside, Se den her Dog er der problemer med at genkende at der er noget tekst overhovedet, så den er altid rød. Er der nogen let løsning på dette problem?
Jeg må indrømme, at SEO by Yoast også har sine udfordringer... for mange låser sig fast på en specifik søgeordsdensitet, når dét der får en side til at rangere, er links, h1-titel, h2-titlerne og billederne... densiteten skal selvfølgelig ikke være 0, men altså, på forlystelsespark og freizeitparkeuropa går det helt fint uden at kigge på densiteten og blot have styr på, at inkludere søgeordet de væsentlige steder...
Endnu engang og for at at skære det ud i pap: en hjemmeside for en mand, der hedder George W. Bush, kan aldrig Yoast SEO-optimeres. Lige meget, hvad han gør, får han masser af røde og gule cirkler i Yoast. Men hvis han så skifter navn til George W Bush, bliver siden Yoast-perfekt.
Eller med andre ord: Yoast forstår ikke navne, der indeholder et punktum. For os, der også har et punktum i vores navn, er Yoast totalt ubrugelig.
På trods af stadig at være det mest populære SEO-plugin, så har Yoast haft adskillige skandaler i den seneste tid. Mange sider er faldet drastisk fordi Yoast lige pludselig begyndte at sætte alle medier (billed-URLer osv.) til indeksering i google, hvilket ikke er optimalt SEO-mæssigt.
Efter min mening er The SEO Framework klar overlegent ift. Yoast.
Vi Bruger Yoast SEO på både A1Pallehandel og PalleDesign.
Det fungerer fint, men jeg hører de fleste steder at det ikke er et program du skal stole på hvis du virkelig går op i SEO.
Emnet er lukket for nye svar.