Nogen som kan hjælpe lidt her, jeg har oprettet en fil med alle 301 redirect, og filen placeret i roden på den gamle side, men det fungerer ikke.
301 redirects på hver enkelt underside
(6 indlæg) (2 voices)-
Skrevet 7 years siden #
-
Kan du ikke uddybe hvad du mener med 'en fil'?
Kan du også kopiere koden for den ene (bare en) redirect herind?
Har du den rigtige hjemmeside? Hjemmesidens 7 facetterSkrevet 7 years siden # -
RewriteEngine On
Redirect 301 /gammelurlnavn.html http://www.nytdomænenavn.dk/nysideurl.htmlNB. Har oprettet ca. 93 stk. i samme .Htaccess fil, og .Htaccess filen er placeret i roden på det gamle domæne.
Skrevet 7 years siden # -
Jeg er desværre ikke særlig god til htaccess, så jeg selv googler alt hvad jeg skal gøre.
Du skriver H'et med stort. Er h'et også stort i filen? Det kunne måske have noget at sige.Skrevet 7 years siden # -
Hej Danny,
Tak for dit svar.
Det er skrevet med lille h (.htaccess), har fundet ud af fejlen sikkert ligger hos mit webhotel som ikke har sat redirect on ved brug af redirect via .htaccess. Jeg ved ikke hvor jeg selv kan tjekke det, og evt. ændre til on.
Skrevet 7 years siden # -
Du kan prøve at få dem til at ændre det, men de plejer ikke at ville ændre i deres indstillinger.
Du kan evt. prøve PHP-redirect.Du kan stadig nøjes med kun en fil på domænet. Den skal bare hedde index.php
Jeg er ikke sikker på koden, men det kan helt sikkert googles.Skrevet 7 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.