Kære venner (John og Jesper).
Prøv lige at løbe denne tråd igennem. Jeg forholder mig til Thomas' problem, hvorefter John skifter over i noget generelt omkring safemode i nyere/nyeste PHP version. Og Jesper så skriver til mig at jeg "kan tro hvad jeg vil".
Men jeg mangler altså lige at se, hvad dælan det har med Thomas's problem at gøre. Kunne vi ikke lige forholde os til det.
Min kommentar til John over at han ikke har ret har ikke noget med safemode=off forsvinder, men at patchen ikke skulle hjælpe Thomas (John skriver: "Har ingen betydning what so ever " - det havde det så altså alligevel.
For mig er det super lækkert, at safe mode =on forsvinder nu, efterhånden som de forskellige (typisk billig-webhoteller) "tvinges" til at få opgraderet. Det giver ikke andet end problemer, har aldrig gjort det. (men den diskussion *har* vi jo haft 300 gange før, ikke også). Iøvrigt er det med at Safemode forsvinder heller ikke nyt, det har vi jo også diskuteret tidligere herinde på forummet.
Så jeg mener (stadig) lige nøjagtigt hvad jeg altid har ment. Og det gør John iøvrigt også. Som jeg plejer at sige: derfor kan vi jo godt få en øl, næste gang der (forhåbentligt) er WordCamp.