Jeg er på jagt efter et godt nyhedsbrev til en organisation. Der skal være mulighed for at modtageren tilføjer forskellige kriterier, så man fx kan sende nyhedsbrev til alle, til de der bor i kbh, til dem der er under 20 år...
Nogen anbefalinger?
Jeg er på jagt efter et godt nyhedsbrev til en organisation. Der skal være mulighed for at modtageren tilføjer forskellige kriterier, så man fx kan sende nyhedsbrev til alle, til de der bor i kbh, til dem der er under 20 år...
Nogen anbefalinger?
benyt den eksterne nyhedsbrevsservice mailchimp
http://mailchimp.com/
gratis op til flere tusind brugere og rigtigt mange udsendelser pr. måned.
Du kan segmentere ved at benytte felter, segmentering eller ligefrem forskellige lister. Alt afhængigt af behov. Udvidet statistik - og automatisk bounce-handling..
osv. osv.
Mailchimp er konge :) Og gratis op til 2000 tilmeldte.
Tusind tak :)
Alt efter hvor stor den er, kan man evt. installere CiviCRM. Men så er man i en vis skala...
CiviCRM er et CRM system. Brugeren her efterspørger et nyhedsbrevsystem, der integrerer med WordPress. Derfor har flere, inkl. jeg selv, anbefalet MailChimp, som har et(flere) plugin('s) til WordPress, som er gratis op til flere tusinde brugere og som har den funktionalitet som brugeren efterspørger i sit indledende forumindlæg.
Nej - pågældende efterspørger et system til at lave fintfiltrerede nyhedsbreve, og til den slags er CiviCRM imponerende. Det er jo ikke Customer Relationship Management, men Constituent Relationship Management - det er et imponerende værktøj til at administrere en medlemsorganisation med.
Dette her er godt nok et Wordpress-forum, men det skal jo ikke forhindre én i at påpege en hammer, hvis folk skal have gjort noget ved et søm.
det er som man ser på det. Man kunne jo sige at mailchimp er hammeren. CiviCRM er mere sådan en kran påmonteret en hammer lignende genstand.
Nej, spøg til side. Vi kan vel være enige om at være uenige :-)
Det er nok en meget rimelig beskrivelse! Det er ikke nødvendigvis et værktøj, der altid er proportionelt med opgaven...
Du skal være logget ind for at skrive.