Jeg har idag prøvet at opdateret Wordpress DK, og tog heldigvis en backup inden. Nu kan jeg kun se konrolpanel, hvor der står: opdateringen lykkedes ikke. Prøv igen. Når jeg så klikker på linket, kommer jeg til opdateringssiden (tror jeg) men den er helt blank.
Jeg prøvede også på en anden hjemmeside, og den gør det samme. Skriver serverfejl?
Hvad gør jeg nu? Jeg er absolut ikke ret god til dette her...
Hjælp mig , Please!!!!!
Automatisk opdatering?
(16 indlæg) (6 voices)-
Skrevet 13 years siden #
-
Prøv en manuel opdatering i stedet for via FTP.
Skrevet 13 years siden # -
IDE: Check om dine rettigheder på dir er sat rigtigt
WP sætter selv disse... men hvis din HOST har blokeret et par... Så har du en heksegryde!Jeg havde store problemer hos DanDomain med disse rettigheder og opdateringer i små 8 måneder.. Men til deres xxxx fik de løst det med deres sædvanlige snilde og (næste) altid gode servrice / support! :)
En klog mand ved ikke alt! Men han ved hvem han kan spørge!
Visdom er, at kunne kende forskellenSkrevet 13 years siden # -
Den skriver:
Serverfejl
Webstedet fandt en fejl under hentning af http://hassetjagvad.dk/wp-admin/. Det kan være under vedligeholdelse eller konfigureret forkert.
Her er nogle forslag:
Genindlæs denne webside senere.
HTTP-fejl 500 (Internal Server Error): Der opstod en uventet hændelse, mens serveren forsøgte at gennemføre anmodningen.Og en nybegynder som mig, ved ikke lige hvad det betyder
Hej.
Jeg har også opdateret i dag, og mistet mit kontrol panel - siden er bare blank, og der er ingen fejl meddelelser ??
hvad gør man så?? kan jo ikke komme videre med blank side??
vh HenrietteSkrevet 13 years siden # -
Det er nøjagtig det samme her
jeg gik ind i FTP og 'overskrev' alle filerne i wordpress mappen og nu er mit kontrol panel tilbage....... Prøv om det virker hos dig ogsp :))
Som Steffen også skrev:
Prøv en manuel opdatering i stedet for via FTP.
;-)
Mvh JohnSkrevet 13 years siden # -
altså downloade WP og overfører via FTP?
og John - gider du kigge på mit andet problem ' siderne opfører sig ikke ens' - TAK :)
Som sagt er jeg helt nybegynder på dette område.
Er der en manual på hvordan jeg skal gøre det? Så vidt jeg husker installerede jeg det gennem stifinder? Men hukommelsen er ikke hvad den har været.
Please kast lige et link eller andet?Skrevet 13 years siden # -
Her: http://www.hmnielsen.dk/wp-content/uploads/2011/06/Installation-af-WordPress.pdf er en installationsvejledning.
dele af den kan måske bruges (opfriske din hukommelse)
Stifinder kan godt bruges i stedet for FileZilla eller tilsvarendeSkrevet 13 years siden # -
Jeg kan ikke engang huske hvordan jeg kommer ind gennem stifinder, kan du også hjælpe mig der?
Med forbehold:
Stifinder > Computer > højreklik > tilføj netværksplacering
der kommer en guide - du skal brug ftp-oplysninger, som du på et tidspunkt har modtaget fra din hostSkrevet 13 years siden # -
Nu har jeg opdateret begge sider manuelt og det virkede. nu er alt godt igen. Tusinde tak for hjælpen :-D
Nu har jeg giver point til dem der har hjulpet, men jeg er faktisk ikke helt klar over hvordan pointsystemet fungerer. Kan nogen hjælpe med et link til det?
Klik på det røde plustegn ved ham/hende du vil give point
Skrevet 13 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.