Kan sku godt lige se det var lidt sort det jeg fik fyret af, men ja det sker en gang imellem haha, prøver lige at forklare mig lidt bedre i helhed, og komme med svar på kommentare.
Det jvoldby forespørger er en seriøs hosting løsning, og det han kalder pro vil jeg gå ud fra, er hosting hvor der er sat nok resurcer af til de hostede sider på serveren, og at hosten ikke bevist, prøver på og presse så mange penge, som overhovedet muligt ud af serveren(ved og fylde serveren med alt for mange kunder)
Mente bare er lidt ærgelig over, jeg først er begyndt og arbejde på min hosting løsninger, for det han efterspørger er det jeg gerne vil ende op med og levere, en professionel løsning, der ikke behøver koste det vide ud af øjnene.
Morten -> er det ikke lidt farligt og gå ud og sige amatøropsætning, når du relt ikke har nogen viden om mig? og hvad jeg har arbejdet med og hvad jeg arbejder med? Men tror heller ikke det var helt ment, som du fik det til at lyde.
I min verden er amatøropsætning, noget som en hjemme krejler har sidet og flækket sammen, på en privat linie, min løsning bygger godt nok på hvad man vil kalde bambus servere(Server der ikke er af et specielet mærke), men det gør ikke ting mindre seriøse, der ud benytter jeg cPanel som kontrol panel, da det er gennem testet, og bruges af nogle af de største hosting virksomheder i verden.
Der er meget der skal spille, før man kan åbne en hosting virksomhed, du er nød til at vide din løsning kan levere, og til hver en tid kan følge med til kundens ønsker, og at hele din infastruktur, rundt om løsningen er 100% i orden, mail, ftp, httpd, php opsætning, sikkerhed, firewall, og alt det andet der høre med i en total løsning, ink backup, samt raid opsætningaf hdd.
Men nok om det tilbage til tråden :)
Jeg mener jvoldby, skal holde øje med nogle forskellige ting, her i blandt at hosten enten som standart eller tillader via .htaccess tilbyder at man kan sætte php indstillingen memory_limit, til minimum 128MB, jeg ville personlig ALDRIG køre en wordpress blog på noget der har mindre end dette, der ud over vil jeg fortrække en host der tilbyder opcache, så som memcache, apc, eller eAccelerator, mit personlige valg ville helt klart være apc(Alternative PHP Cache), grunden til det valg er at rygterne siger at APC vil være en del af PHP 6.
Og forventer jvoldby at besøgstallet forsat skal stige, så ville jeg helt sikker anbefale brug af W3 Total Cache, eller WP Super Cache, samt evt. kigge på løsninger hvor der er mulighed for nginx eller varnish, de sidste to ting, indrømmer jeg gerne er temmelig nyt for mig, og først er noget jeg lige er begyndt og lege med, da jeg selv har nogle sider jeg gerne vil optimere, og gøre klar til at kunne håndtere et væsentlig besøgs tal.
Og det andet er sagt ud fra erfaring, da jeg har arbejdet med hosting branchen de sidste 12/13 år, i forskellige positioner.