Hey derude
Da jeg stadigvæk køre med en WP 2.9.2, ser jeg det efterhånden på tide at få det hele opdateret.
Min daværende tyrkiske supporter på det her område, ser ikke ud til at besvare mine henvendelser mere, så jeg er på udkig efter en anden.
Der er tale om at selve Wordpress systemet skal opdateres til nyeste version, samt at mit tema (som er købt og downloadet fra en anden hjemmeside) skal opdateres og ord og sætninger mm. atter skal ændres.
Wordpress:
Backup skal tages (Kan gøres af mig selv med lidt guideing?)
Skal opdateres til nyeste version
Dansk sprog skal installeres
Tema:
Skal opdateres til nyeste version
Modifikationer skal ændres efter opdatering, svarende til de nuværende modifikationer
Dansk sprog skal sættes ind hvor der måtte være engelske ord & sætninger
For ham min tyrkiske ven, tog det ikke lang tid. Derfor forventer jeg heller ikke, at en garvet WP'esser er nødsaget til at bruge specielt lang tid på det. Jeg håber en af jer derude kan hjælpe mig med at sætte det i gang og få det hele ordnet en gang for alle.
Betaling forekommer, men I bliver nød til at sige en pris før det hele påbegyndes, så jeg ved hvad jeg har at lege med.
Det påkræves at supporter har MSN Messenger, så man kan lave direkte chat under opsætningen, og ikke er afhænging af mails eller profil-inbokse div. steder.
Kom glad!