Jeg er ved at overtale min arbejdsplads (en større dansk kommune) til at bruge WordPress til en kampagneside vi skal til at lave - yay! Fokus kommer til at være på at fremstå mere moderne ved at se web 2.0
Der er dog nogle forbehold "ovenfra" som jeg lige vil høre om I har nogen bud på:
* hvis nu jeg bliver headhuntet til et andet sted, vil de stå med håret i postkassen mht. udvikling og opgradering af sitet - findes der firmaer, som supporter WordPress (naturligvis mod betaling) og som I evt. selv har gode erfaringer med?
* jeg er også blevet bedt om at komme med (Open Source) alternativer til WP - jeg har nævnt Drupal, som jeg selv har snuset til og så bevidst valgt Joomla fra baseret mit arbejde med det igennem 3 måneder til et andet projekt (jeg kan ikke SNUPPE Joomla, som jeg synes gør alting unødigt kringlet). Er der andre bud? Det skal kunne noget i retning af WordPress-som-cms, a la tegneseriesiden.dk eller horsensbib.dk.
* og så tager jeg også gerne imod gode argumenter for brug af WordPress frem for vores dyre - men i mine øjne meget stive - platform Sitecore. Kan I f.eks. klæde mig bedre på til sikkerhedsspørgsmålet, som næsten 100% sikkert vil blive rejst (paranoide kommunale IT-chefer, suk!)? Evt. andre kommunale/offentlige instanser, som bruger WP?
På forhånd tak