Jeg er meget ny i forhold til WP, og har problemer med billeder som man ligger i medie arkivet. Jeg uplaoder billedet, men der kommer ikke noget icon/thumbnail frem. Hvis jeg alligevel vælger at tilføje billedet til en nyhed, så vises billedet ikke.
Er der nogen som har idéer til hvad der går galt?
Billeder i MediaArkiv
(4 indlæg) (2 voices)-
Skrevet 17 years siden #
-
1) efter at du har uploaded dit billede klikkede du på indsæt knappen?
2) hvis du skifter til HTML visning når skriver dit indlæg er der så en kode der henviser til dit billede?
3) Vises billedet med standard tema? hvis du selv har skrevet dit tema, har du så husket at definere ailgnnone, alignleft, alignright,...?Skrevet 17 years siden # -
1) Jeg uploadede mit billed via. Medier -> Tilføj ny.
Der fandt jeg mit billed, og trykked send.
Der kom en boks frem - uden thumbnail - hvor jeg kan rette titel, billedtekst samt beskrivelse. Dette gjorde jeg og trykkede "Gem alle ændringer".Det ser ud til at de ligges i image/jpeg mappen, er det korrekt?
2)Jeg får følgende kode:
[caption id="attachment_35" align="alignnone" width="96" caption="Sort / hvid logo"][/caption]3) Nej billedet vises ikke med standard temaet.
Jeg har ikke skrevet temaet, jeg bruger iBlog temaet, men har ikke defineret ailgnnone, alignleft, alignright.
Skrevet 17 years siden # -
Arh!
Jeg har fundet ud af det. Inde under indstillinger -> diverse stod min "gem mine uploads i denne mappe" kun til wp-content og ikke wp-content/uploads (som er standard!)
Skrevet 17 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question