Hej.
Er der ikke en venlig sjæl der kan fortælle mig, hvordan jeg fjerner Blogtitel i min header.
Jeg vil gerne bibeholde navnet i faner og topmenu så det dur ikke rigtig bare at have feltet blankt inde under Indstillinger, som jeg har gjort lige pt.
Siden er http://www.vuudhouse.dk og jeg bruger standard theme.
Blogtitel i header
(9 indlæg) (4 voices)-
Skrevet 16 years siden #
-
Har du selv fundet ud af det? Jeg syntes ikke jeg helt kan se på din side hvad det er du mener.
/ask
Skrevet 16 years siden # -
Nej - men jeg har nu skrevet titel i feltet Blogtitel under Indstillinger.
Det resulterer i, at der står VuudBlog hen over min header. Det er det jeg gerne vil undgå.Skrevet 16 years siden # -
Det resulterer i, at der står VuudBlog hen over min header. Det er det jeg gerne vil undgå.
Er det, det der står ude i Sidebaren du hentyder til?
Nu har jeg løst det ved at ændre i style.css
Satte punktstørrelsen til 0em. Så kan den ikke ses i Firefox, men pudsigt nok stadig i Safari - dog meget småt.
Justerede derefter padding indtil teksten kom op i det sorte område og ændrede den til sort.
Ret fusket - men det virker - indtil jeg skifter header :(Skrevet 16 years siden # -
Nu kunne jeg ikke logge ind i går af mystiske årsager. Løsningen er selvfølgelig:
#headerimg .description {
font-size: 1.2em;
text-align: center;
visibility: hidden;
}visibility: hidden; skjuler undertitlen på din side, men ikke i dine indstillinger eller for Google.
arrh - super.
Tak for det.Skrevet 16 years siden # -
Nu blev jeg så lige i tvivl om det er 'Blogtitel' eller 'Tagline', du vil skjule, men css egenskaben (visibilty:hidden) er den samme.
Det er begge dele jeg gerne vil gemme, men jeg har luret begge steder at indsætte visibility:hidden
Endnu engang tak.Skrevet 16 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
resolved