Jeg er så småt ved at have mit forum (Mingle forum) på plads og har i den forbindelse oprettet en testbruger.
Når jeg logger ind med den nye bruger og klikker på ”rediger profil” kommer jeg ind på en side, hvor jeg kan tilpasse min profil. Derudover er der et menupunkt der hedder ”kontrolpanel”, hvor der er Wordpress nyheder med mere. Derudover er der kan brugeren se en graf over klik på udgående links fra mit site. Grafen stammer fra min click tracker plugin, men jeg er selvfølgelig ikke interesseret i at brugerne skal have adgang til min tracking.
Der er ikke umiddelbart under click trackers indstillinger, der kan ændre på dette ud fra info på click tracker site, burde grafen også kun vises på administrators kontrol panel. Der er dog ikke rigtigt noget support på click tracker, så jeg prøver i stedet her. Er der nogen der har et bud på hvordan jeg kan fjerne grafen fra mine brugeres kontrolpanel?
Click tracker graf vises i bruger kontrolpanel
(5 indlæg) (2 voices)-
Skrevet 13 years siden #
-
Ved google søgning på "wordpress click tracker" findes Ca. 41.900.000 resultater.
Det er pluginnet som ved dashboard aktivering skal have en lille "vis kun til administratorer" indbygget.
Uden at vide hvilket plugin der er tale om, så er det umuligt at hjælpe.
Tilføj dit Google+ profilbillede til google søgeresultater ( http://goo.gl/erzPa )Skrevet 13 years siden # -
Plugin hedder "WP-Click-Tracker"
Det er muligt jeg har stirret mig blind, men jeg kan ikke finde noget der hedder "vis kun til administrator" eller noget der svarer til dette. Jeg kigger under WP click tracker -> Configure. Kigger jeg det forkerte sted?
Skrevet 13 years siden # -
Det er fordi det ikke er indbygget i pluginnet endnu..
du kan indsætte følgende kode i filen
"click-tracker.php"function wpct_admin_add_dashboard_widgets2() { if ( current_user_can('level_7') ) // så er det editors og admins.. { wp_add_dashboard_widget('wpct_admin_dashboard_widget', __('Click Tracker', 'wp-click-track'), 'wpct_admin_dashboard_widget'); } } add_action('wp_dashboard_setup', 'wpct_admin_add_dashboard_widgets2');
i samme fil, skal du så udmarkere: (indsætte 2 skråstreger // foran linien)
//add_action('wp_dashboard_setup', 'wpct_admin_add_dashboard_widgets' );
Skrevet 13 years siden # -
Det virkede perfekt :) - 1000 tak for hjælpen.
Skrevet 13 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.