Hej Krosser,
Jeg har faktisk netop forsøgt at lege lidt med det plugin, som du linker til. Det virker til, at der er et eller andet, der ikke virker helt, som det skal med dette plugin. Det er sådan, at når jeg forsøger at gå videre til næste side, så siger den blot, at jeg skal udfylde formularen på den forrige side. Jeg er ikke den eneste, der har haft dette problem, kan jeg se på supportsiden for dette plugin.
Jeg har herefter leget lidt med andre muligheder for samme løsning, men det er ikke nemt at finde noget, der er gratis, som virker...
Der er et plugin: http://wordpress.dwbooster.com/forms/calculated-fields-form - der virker til at være noget, men det koster jo lidt, hvis man skal have den fulde version, hvilket man skal, hvis man vil have noget ud af det. Dette plugin kan dele formularen op over flere sider, ligesom det kan regne (altså; plus, gange og dividere) ud, hvad en sammenlagt pris bliver. Hermed menes, at det kan regne ud, hvad totalen bliver af de felter, som man sætter en pris på. Fx, hvis man sælger æbler, så kan den regne ud, at hvis kunden vil købe 10 røde æbler á 12 kr., så koster det 120 kr... Og sådan kan man blive ved på flere sider, hvis man vil, hvorefter prisen bliver lagt sammen til sidst. Det er endda muligt at sende den sammenlagte pris over til Paypal, hvor kunden kan betale, så det er lidt smart.
Jeg ved ikke, om jeg kan forklare det rigtigt, men det lader til, at det virker til det, som jeg skal bruge det til :)
Håber, det kunne bruges til noget? :)
Torben