Så er der sgu et dansk spamfilter ude! :)
SpamTask på WordPress
SpamTask hjemmesiden
Ser ud til de går efter spamrobotterne.
Har selv oprettet mig. Ser godt ud. Hvad synes I andre?
Så er der sgu et dansk spamfilter ude! :)
SpamTask på WordPress
SpamTask hjemmesiden
Ser ud til de går efter spamrobotterne.
Har selv oprettet mig. Ser godt ud. Hvad synes I andre?
Glæder mig til at se hvad det her består i. :)
Forhåbentlig er det pengene værd.
Hvad er der galt med Akismet?
Hvad er der galt med Akismet?
Jeg må også indrømme at jeg er tilfreds med Akismet.
Jeg har haft min blog i noget tid, hvor jeg brugte akismet, og det fanger også meget, men ikke alt. Udover det har jeg også oplevet at nogle venner blev markeret som spam (går ud fra de skriver dårlig dansk eller noget) :P eller måske for mange smileys...
anyways, tænkte i hvert fald jeg lige ville prøve dette plugin. de går efter spambots, og indtil videre har jeg aldrig oplevet en spamkommentar som ikke var en bot (formoder jeg i hvert fald), så det er vel det jeg har ledt efter. :)
Det er selvfølgelig for tidligt at sige noget, da jeg kun har haft det en lille dag, men så sent som i forgårs gik der en spambesked gennem på akismet. Jeg har siden SpamTask blev installeret ikke fået noget spam.
en ting jeg dog er lidt skuffet over, at det ikke er oversat til dansk. Kan skam godt engelsk, men tjaeh.. forventede jeg lidt da det var danskere der havde lavet det. :P
Jeg har haft min blog i noget tid, hvor jeg brugte akismet, og det fanger også meget, men ikke alt
Den må jeg lige prøve på en blog også... Har kun installeret SpamTask på én blog indtil videre, og jeg leder sådan set bare efter noget der fanger alle spambots (uden undtagelser). Vil lige prøve bcspamblock. :) Akismet gør nemlig ikke helt synes jeg.
Der findes flere af den type, f.eks. Mollom http://mollom.com/
Grunden til, at jeg stejler over SpamTask, er at jeg slet ikke er plaget af spam, og derfor slet ikke vil overveje at skifte væk fra Akismet. At SpamTask så har variabel pris, og i teorien (750 tjekkede beskeder, måske ikke så teoretisk...) kan komme til at koste 7,5 euro om måneden, gør at jeg end ikke vil overveje at prøve, dansk kvalitet eller ej :-)
Så ville jeg hellere afprøve et af de andre upcomming produkter fra den idealistiske verden, hvor det meste er gratis. Eller jeg i det mindste er klar over hvorfor jeg skal betale, fordi produktet simpelthen bare er bedre, smartere, nemmere at bruge e.lign. Der er jeg ikke lige i forholdet Akismet vs SpamTask.
God pointe Frank.
En ven og jeg fandt dog lige ud af at man kan dele betalingen. det koster os nu kun 0.005 euro for hvér besked der bliver tjekket. helt fair pris for et filter der tager alle spambots. :)
Well.. :) Nu har jeg jo købt det, så jeg tror lige jeg holder ud og ser hvad de byder på. Hvis det viser sig at ingen spambeskeder er gået igennem, vil jeg nok beholde det... men igen, lader til de prøver at fange de kunder som har haft lidt problemer med de andre plugins (mener at have læst en del der har prøvet at spam går gennem akismet eller at akismet blacklister de forkerte), så der har de vel nogle kunder at hente.
Desuden er ConTask (deres kontrolpanel til SpamTask) faktisk ret fedt lavet og der popper en besked op nede i bunden i kort tid, hvér gang en besked bliver tjekket på én af mine blogs. Geeky.. :D Dog ikke noget der giver mig mere lyst til at købe det. Det er jo filteret man betaler for.
SpamTask er blevet gratis, så prøv det! :)
jenshh, hvad er din tilknytning til SpamTask mere præcist?
Mvh Anders
Kender én af dem som startede det, så hvis jeg er enig i at det er godt produkt og godt vil give lidt opbakning, er det vel i orden at anbefale det. :)
bruger det pt. på et internt phpBB forum, men et lille minus er at det loader lidt længere tid når man skriver en kommentar. Ved ikke om det også er gældende for WP blogs.
Helt i orden med mig - det var bare rart lige at høre hvor al entusiasmen kom fra.
Du skal være logget ind for at skrive.