Jeg troede egentligt at Jailbreaking var ulovligt.. men det ser ud til at det, i hvertfald i usa, er lovligt.
Tilbage til emnet.
Links til apps bør vel åbne i nyt vindue, ellers skøjter folk jo over i itunes og glemmer din webside.
Skal der ikke være en form for "stjerner" eller "hjerter" (måske små iphones) ved anmeldelserne? "4/5 stjerner" agtigt?
"Vidste du, at i “Indstillinger” -> “iPod” kan du vælge at slå “Ryst for at blande” til! På den måde skifter din iPod applikation til et nyt tilfældigt musiknummer hver gang du ryster din iPhone!"
- Det er default på iphone 4 ;)
sorry det var lidt oot..
Jeg ville nok lave lidt om på CSS padding i søgefeltet (eller position af baggrundsbillede), tekst bliver ikke puttet ind i midten af feltet.