På nogle websites er der en lille tegning af et hus i det menupunkt der går til forside.
Kender du måske et plugin eller andet der kan lave dette?
Tak ;-)
På nogle websites er der en lille tegning af et hus i det menupunkt der går til forside.
Kender du måske et plugin eller andet der kan lave dette?
Tak ;-)
Det er vel blot at finde et nydeligt hus og placere det der pete ;-)
Et plugin er vel overkill for en så lille sag, men om et sådant eksisterer ved jeg ikke
Ja men det er meget godt George ;-)
Men hvordan placerer man bare det lille nydelige hus dér - så det velogmærke passer ind i sidens almindelige knap?
;-)
Men hvordan placerer man bare det lille nydelige hus dér - så det velogmærke passer ind i sidens almindelige knap?
Det kommer jo lidt an på sidens design og opbygning, men det kunne ligge som et babgrungsbillede i knappen.
Vi har på BilBasen.dk faktisk et lille hus i vores navigation — det er en del af grafikken i knappen.
Her en menu jeg selv har lavet
http://testtema.jp-web.dk/?page_id=182
Intet virker på siden, blot en gammel test.
Brug grafik og css som Steffen siger
ps jeg er holdt op med at bruge navnet george ;-)
Beklager det George John - ved ikke lige hvor det kom fra...
Jeg synes faktisk at det vil være en fantastisk ting med plugin jeg bare slår til og så sidder huset på knappen - evt. med et par forskellige hustyper at vælge mellem. Tror det ville være et hit.
Gid nogen vil lave det ;-)
Gid nogen vil lave det ;-)
Det vil blive lidt svært, da der er mange forskellige måder at lave menuen på — og man ville skulle tage højde for dem alle.
Du skal være logget ind for at skrive.