Har installeret plugin'et Event Calender. Når en event vises er der fejl i den danske oversættelse, idet tiden vises som f.eks. 19:00 to 22:00.
Hvordan ændrer jeg "to" til "til"?
vh Hanne
Har installeret plugin'et Event Calender. Når en event vises er der fejl i den danske oversættelse, idet tiden vises som f.eks. 19:00 to 22:00.
Hvordan ændrer jeg "to" til "til"?
vh Hanne
Jeg har kigget i samtlige php og css filer til Event Calender plugin'et og kan ikke finde ud af, hvor jeg skal foretage en ændring, der retter op på ovennævnte.
HJÆLP!!
vh Hanne
Hej hanne,
Har du prøvet og se hvor det er, hvis du bruger firebug i forbindelse med firefox?
Dbh
Morten.
Hej Morten,
Jeg er newbie på området, så vil du forklare, hvad firebug er.
Bruger ganske vist IE8 normalt, men har også firefox installeret, så hvis problemet kan rettes ad den vej, så gerne for mig:-)
vh Hanne
Hvilket plugin er det helt præcist, du bruger? Der er flere Events Calender, så vidt jeg kan se.
Allerførst er der det problem, at sprogfilerne har forkert navn. Den danske oversættelse skal hedde ec3-da_DK, hvis det er Event Calendar 3, du bruger. Ordet "to" er i al fald allerede oversat.
Men der er en hel del strenge i den seneste udgave, der ikke er oversat. Jeg har mailet til oversætteren. Hvis ikke han ønsker at opdatere den, så kan jeg da hurtigt gøre det og lægge den på min blog. Lad os se tiden an et par dage! Men prøv at rette navnet på sprogfilen i første omgang.
Hej Georg,
Det er Event Calendar 3 jeg bruger. Har lige tjekket. Oversættelsen har navnet ec3-da_dk. Det vil være super dejligt med en korrekt oversættelse.
Tak.
vh Hanne
Oversætteren, Simon, har opdateret de danske sprogfiler. Event Calendar 3 vil sikkert blive opdateret meget snart. Hvis det ikke hjælper, så sig endelig til.
Du skal installere firebug som er et tilføjelses program til firefox, og du kan hente det her:
http://getfirebug.com/
Når det er installeret kan du prøve at højreklikke på noget på din hjemmeside og vælge inspicer element, det kan give en ide om hvor du skal lede.
Der findes flere gode både videoer og blog indlæg omkring firebug, prøv at google nogen af dem, det kan give en måske lidt større forståelse.
Jeg er selv ret ny, og firebug har været en stor hjælp.
Dbh
Morten.
Hej Georg,
Kan du fortælle mig, hvordan jeg kontakter Simon, der har lavet de danske sprogfiler til Event Calendar? Vil gerne lige høre ham til, om der er en opdatering på vej :-)
Vh. Hanne
Han har sendt en opdatering af den seneste beta til mig og bedt mig tjekke den, for han bruger den ikke længere selv.
Jeg er ikke lige kommet videre. Jeg kan ikke se, at der er noget, der ikke bliver oversat med en opdateret sprogfil.
Prøv lige at kontakte mig via min blog.
Det var faktisk filnavnet, der var forkert. Det skal rettes fra at hedde -dk_DK.po / -dk_DK.mo til at hedde -da_DK.po / -da_DK.mo. Nu virker det vist, som det skal.
Ja, med god assistance fra Georg - tusind tak for det - så virker det nu perfekt. Der skulle blot en omdøbning af sprogfilerne til som vist ovenfor :-)
/Hanne
Du skal være logget ind for at skrive.