Hej alle:-)
Jeg søger en løsning.
Når jeg indsætter et excel-ark fra min computer ind på min wordpress side og jeg så ændre nogle data, så vil jeg gerne have at arket automatisk opdateres på min wordpress side.
Kan man det?
På forhånd tak:-)
Hej alle:-)
Jeg søger en løsning.
Når jeg indsætter et excel-ark fra min computer ind på min wordpress side og jeg så ændre nogle data, så vil jeg gerne have at arket automatisk opdateres på min wordpress side.
Kan man det?
På forhånd tak:-)
Nej, det vil kræve at din hjemmeside konstant har adgang til din computer, og du vil altså ikke kunne vise arket så snart din computer er slukket.
Måske kan du finde et plugin der kan lade excel opdatere dine data direkte i din database når du laver ændringer, så kan du vise data herfra, men det vil ikke være let.
Du kan prøve at se på muligheden for at embedde et google docs spreadsheet på en side. Så vil jeg tro at du kan opdatere dokumentet i Google Docs og lade det automatiske opdatere på siden. Du kan starte din research her.
Du kan evt. benytte dig af Dropbox eller lign. til at synkrisere din fil, og så linke til filen på Dropbox.
Når jeg vil indsætte en excel fil så bliver det til tekstfil - hvad sker der?
Fandt en løsning på nettet...MEN hvorfor kan en excel fil ikke "bare" kopieres direkte ind i wordpress?
>Fandt en løsning på nettet...MEN hvorfor kan en excel fil ikke "bare" kopieres direkte ind i wordpress?
Kan du give et link til løsning, da jeg godt kunne bruge noget lignende?
PFT
Fandt en løsning på nettet...MEN hvorfor kan en excel fil ikke "bare" kopieres direkte ind i wordpress?
Skriv da gerne hvilken løsning du fandt.
Du kan vel altid bare uploade en Excel fil til mediebiblioteket.
Du skal være logget ind for at skrive.