The uploaded file could not be moved to /hsphere/local/home/uvwtjver/petersklasse.dk/wp-content. Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /hsphere/local/home/uvwtjver/petersklasse.dk/wp-admin/admin-functions.php:1986) in /hsphere/local/home/uvwtjver/petersklasse.dk/wp-includes/functions.php on line 1357
FÃ¥r denne fejl ved upload - hvad er galt?
(8 indlæg) (4 voices)-
Skrevet 18 years siden #
-
Den fejl har jeg også haft og løsningen var:
1. Kontrolpanel > Indstillinger > Diverse
Sæt hak i "Organiser mine uploads i måneds- og årsbaserede mapper".2. Via ftp uploades en mappe som du kalder 2007 til wp-content, den indeholder så nogle undermapper, som du også skal uploade. En for hver måned, og da der ikke er så mange måneder tilbage i år kalder du dem 09, 10, 11, 12
3. Giv alle mapperne CH-mod 666 så de er læsbare.
SÃ¥ skulle det gerne virke.
Skrevet 18 years siden # -
Jeg synes, hellere han skulle sætte "uploads" til 666 og ikke bruge de års- og månedsbaserede mapper. Ellers får han samme problem, når han når til januar.
Det er ikke sikkert, det virker på din serveropsætning (eftersom du skriver her), men hovedreglen er, at man chmodder upload-mappen 755. Da burde det også være muligt for WordPress at oprette måneds- og årsbaserede mapper, hvis man ønsker det.
Hvis ikke det virker, ville jeg nok droppe måneds- og årsbaserede mapper, men stadig køre med 755.
Opretter jeg selv en mappe med navnet "Uploads" eller findes den i Wordpress installationen? I så fald kan jeg ikke finde den. :-)
Den plejer at ligge i wp-content. Og den plejer at stå som standard under Indstillinger > Diverse.
Havde ikke mappen, men har oprettet den. Nu får jeg jeg denne i stedet.
Unable to create directory /hsphere/local/home/uvwtjver/saiber.dk/wp-content/uploads. Is its parent directory writable by the server?
Jeg har gjort wp-content "writeable"
Jeg tror ikke jeg forstår det helt. Du har oprettet den, men kan ikke oprette den? Den skal jeg vist lige tænke lidt mere over, for at knække...
Skrevet 18 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question