Hej
Jeg har meget brug for at nogen kan hjælpe mig med en "fatal error" efter sidste opdatering, der gør, at jeg ikke længere kan logge ind på mit site:
Meddelelsen er: Fatal error: Uncaught TypeError: Argument 1 passed to Genesis_Admin_CPT_Archive_Settings::__construct() must be an instance of stdClass, instance of WP_Post_Type given, called in /var/www/frankrig-provence.dk/public_html/wp-content/themes/genesis/lib/admin/menu.php on line 122 and defined in /var/www/frankrig-provence.dk/public_html/wp-content/themes/genesis/lib/admin/cpt-archive-settings.php:38 Stack trace: #0 /var/www/frankrig-provence.dk/public_html/wp-content/themes/genesis/lib/admin/menu.php(122): Genesis_Admin_CPT_Archive_Settings->__construct(Object(WP_Post_Type)) #1 /var/www/frankrig-provence.dk/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php(298): genesis_add_cpt_archive_page('') #2 /var/www/frankrig-provence.dk/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php(323): WP_Hook->apply_filters('', Array) #3 /var/www/frankrig-provence.dk/public_html/wp-includes/plugin.php(453): WP_Hook->do_action(Array) #4 /var/www/frankrig-provence.dk/public_html/wp-admin/includes/menu.php(149): do_action('admin_menu', '') #5 /var/www/frankrig-pro in /var/www/frankrig-provence.dk/public_html/wp-content/themes/genesis/lib/admin/cpt-archive-settings.php on line 38
Jeg kan læse mig til på engelsk, at det nok kræver, at jeg skal downloade nogle nye filer og lægge op på min ftp. Kort sagt - jeg aner ikke, hvordan jeg kommer videre. Er der nogen, der kan hjælpe?