På mit site veejay.dk startede jeg med oprette nogle sider, fordi jeg gik ud fra, at jeg kunne sektionere stoffet ad den vej. Jeg havde/har brug for nogle entydige rum, og det får man imho ikke med kategoriereller tags.
Men så viser det sig, at jeg ikke kan lægge indlæg på siderne. Det kan jeg kun på hjemmesiden.
Hvordan kommer jeg bedst videre?
Mit mål er, at både jeg og medbrugere skal kunne lægge indlæg og media på siderne.
Skal jeg lave "børn" af en underside hver gang der skal et nyt indlæg på? Det lyder vist lidt molbo-agtigt, men er sikker heller ikke rigtigt.
Guiding, tak!
Fatter ikke helt side-struktur
(2 indlæg) (2 voices)-
Skrevet 15 years siden #
-
Jo, det er faktisk lidt rigtigt.
WordPress giver ikke mulighed for sektioner. Det vil sige en nem måde, at lave det, som du efterspørger.
Problemet er, at sektioner vil sige, at du har forskellige sidebars med forskellige undersider tilknyttet den sektion. Eller at den sektion har sine egne sider og en blog. Det kræver, at man selv opretter nogle templates, hvilket ikke er svært, men det er heller ikke så fleksibelt og bøvlet at vedligeholde.
Kort sagt, er WordPress dårlig til det formål, men vent lige og hør om andre har nogle fiduser. Med query_post pluginet og widget logic er det måske ikke helt umuligt.
Skrevet 15 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.