Jeg har prøvet at tilføje min nye blog til "blogbot", den afviser med at siden ikke eksisterer
Når jeg prøver at se, hvordan et indlæg ser ud i rss - får jeg ovenstående meddelelse:
feed code error
Hvad gør jeg forkert?? - vil lige tilføje at jeg er virkelig på bar bund og har ikke en brik forstand på det ;))
feed code error
(12 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 17 years siden #
-
Kom med et link til din side så vi kan se hvad der er galt.
Skrevet 17 years siden # -
Skrevet 17 years siden #
-
hovsa - ;)) maggiesmumlerier.dk - men linket virker i hvert fald
Fejlen ligge i at du har en tom linie før XML deklationen i din feed.
Sådan rettet du fejlen. Klik her
Dit feed er testet på denne sideSkrevet 17 years siden # -
Godt set!
Tak for hjælpen, det var flot :-) - prøver lige om jeg kan finde ud af, at finde fejlen.
Jeg gir' fortabt. Jeg har prøvet at finde fejlen, men det er mislykkedes.
Er der nogen, som kan skære det ud i pap for mig, vil jeg være meget taknemlig.Skrevet 17 years siden # -
Tadahhh - bedst som jeg havde opgivet, fandt jeg fejlen.
Tusind tak for hjælpen larsraaby - det var rigtig godt.
Jeg gik igang med at søge, og fandt at der var en blank linie i akismet.php, allersidste linie (og jeg havde jo koncentreret mig om første linie ;-)
Øh, i akismet.php. Hvordan fandt du lige frem til det?
I linket, som larsraaby havde fundet til mig, foreslås,
"Check your wp-rss2.php and wp-atom.php files for blank lines outside of <? and ?> bracketed sections.
Check your wp-config.php file for blank lines outside of <? and ?> bracketed sections.
Check your theme's functions.php file for blank lines outside of <? and ?> bracketed sections.
One by one, disable plugins and revalidate until you isolate the one causing the problem."...at plugins skal checkes, og der kiggede jeg også lige på akismet - voila, der var fejlen - rent held
Skrevet 17 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.