Jeg er en ny bruger af WP. Jeg har netop lavet en blog (www.information2go.dk - men til min store overraskelse er den helt gal hvis jeg åbner siden i Explorer, mens der ingen problemer er med Mozilla. Det er forsiden hvor der mangler indlæg og højre sidebar der ikke vises. Plzzzzz help!!!
Fejl i Explorer
(7 indlæg) (5 voices)-
Skrevet 16 years siden #
-
Det er kun et hurtigt gæt, men prøv engang i style.css at ændre:
#sidebar .block {
width: 205px;
padding: 15px;
border-bottom: 1px solid #bfccbf;
overflow: hidden;
color: #555;
}...til:
#sidebar .block {
width: 203px;
padding: 15px;
border-bottom: 1px solid #bfccbf;
overflow: hidden;
color: #555;
}Skrevet 16 years siden # -
Jeg har faktisk samme problem - men min blog kører med 2 højre sidebar. Men den sætter disse to sidebar i en lang række - i IE altså ikke i Firefox.
Er der en som kan hjælpe med dette?Skrevet 16 years siden # -
Det er det samme problem. IE tolker margin/padding forkert, hvorfor sidebar2 ryger under den anden, når siden dannes. Der er ikke plads til den.
Du skal justere bredden på dine sidebars i style.css.
Skrevet 16 years siden # -
Jeg har fået samme problem på min blog - hele sidebaren rykkes ned i bunden af siden i IE. I Firefox fungerer det (selvfølgelig) fint. What to do? Har prøvet at finde ovennævnte stump kode, men den er ikke at finde - bruger temaet elegant grunge, ved ikke, om det gør en forskel?
Tilføjelse:
Efter at have fiflet lidt med længden på overskrifterne i de sidste par indlæg, så de blev kortere, lykkedes det at få sidebaren tilbage på plads. Og efter atter at have forlænget overskrifterne til det oprindelige er sidebaren der stadig?! Giver jo ingen mening...
Der sker intet når jeg ændrer koden, heller ikke hvis jeg sletter den helt. Det forklarer vel heller ikke hvorfor der mangler det første indlæg??
Skrevet 16 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.