Jeg vil gerne ha den hvide linie væk fra min forside er det muligt... har ikke selv kunne finde stedet hvor man fjerner den...
tweaker2 2.0.2
Jeg vil gerne ha den hvide linie væk fra min forside er det muligt... har ikke selv kunne finde stedet hvor man fjerner den...
tweaker2 2.0.2
Jo, det er det da. Men når du får flere indlæg, så viser den links til forrige og næste indlæg i denne bjælke. Det er meget brugervenligt, synes jeg, så vil du virkelig slette det?
Det ser ud, som om bjælken står inde i dit indlæg, men jeg tror, det skyldes, at der er en float: left på dit billede. Når der ingen tekst er, trækkes elementerne under indlægget op i indlægget. Du kan sikkert ændre billedets placering fra venstre til ingen i Visuel Editor, hvis du vil undgå, at den "floater". Eller sætte noget tekst ind.
ved du om det er i denne tekst at jeg skal fjerne float left
#content {
width: 740px;
float: left;
overflow: hidden;
margin: 0 0 20px 0
Du behøver ikke at fjerne bjælken men kan gøre den usynlig.
I dit CSS style:
.nav {
background: none repeat scroll 0 0 #FFFFFF;
margin: 20px 0;
overflow: hidden;
}
Prøv at fjerne overflow: hidden; og den skulle gerne blive usynlig uden at forsvinde i dit HTML
Men gør det med en teksteditor og FTP og lav kopi af CSS så kan der ikke ske det store hvis du laver noget forkert
ved du også om man kan ændre størelsen på teksten i inlæget.. det der står nu er en overskrift... kunne godt bruge en mellem ting mellem overskrift og almindelig tekst
Forresten jeg har aldrig set der har stået noget i den hvide linie i indlæget..
Endnu en gang tak for hjælpen gutter
Du skal være logget ind for at skrive.