Hej Katrine,
Det kan sagtens lade sig gøre. Men det er en lidt langhåret omgang hvis man ikke er helt WP kyndig.
Jeg ridser lige kort op hvordan jeg anbefaler det gøres (sådan som jeg selv gør):
Start med at sætte WP op på din egen server først. gerne med samme tema, plugin mv.
Hent pluginet "Maintenance Mode" og aktiver dette.
Eksporter alle indlæg, sider, brugere mv.
Importer den fil du tidligere eksporterede, på din nye blog.
Køb et .com domæne (da wordpress.com ikke kan videre stille til et .dk domæne, dette er pga. at DK-hostmaster ikke vil godkende wordpress.com's navneservere.)
Viderestil din gamle blog til det nye .com domæne, det er det der hedder "domain-mapping" i administrations-panelet.
Nu skal du have oprettet en 301-redirect af indlæg og sider fra .com domænet og over til .dk domænet.
Når dette er gjort, skal du huske at tjekke om den viderestiller korrekt. Det mest optimale ville være at kontrollere alle links som google har indexeret (afhængigt af hvor mange sider og indlæg du har) med et header tool, som gør at du kan se om den får en korrekt 301 status besked.
Det her var blot en hurtig forklaring på hvordan det skal gøres. Det kan godt være jeg har glemt noget i farten.
Wp-Nerd