Hvordan flytter jeg denne hjemmeside psykolog i københavn fra one website builder til wordpress
Flytte hjemmeside fra one til wordpress
(6 indlæg) (6 voices)-
Skrevet 6 years siden #
-
1) Du opretter en wordpress side.
2) Du kopierer indhold fra sider - en ad gangen - til en side i Wordpress.Der findes ikke en smart måde at flytte indhold fra et system til et andet.
Det er hårdt arbejde.Kender ikke dit webhotel.
Du kan måske oprette en underside på webhotellet, hvor du kan installere WP gøre siden færdig for derefter at flytte den til det rigtige URL.
Du kan oprette en Apache-server på egen pc, installere WP der og gøre arbejdet færdigt ind du flytter det hele til webhotellet.Skrevet 6 years siden # -
Jeg skal lige forstå spørgsmålet:
Er situationen, at din side i dag hostes af one.com, og at den er bygget med deres builder ?
Og at det er den side, du ønsker flyttet ?
Til anden host eller anden builder/tema ?
Eller ?
Skrevet 6 years siden # -
Find en WordPress tema (ikke framework) på eks. https://themeforest.net og opret siderne på ny, manuelt.
Der er desværre ikke nogen nem måde at gøre det på.Skrevet 6 years siden # -
der er ingen anden måde at omgå dette til, det eneste du kan gøre er først at finde et godt wordpress-tema, der er skitseret med din måske ramme, måske ikke faktisk. skal du være i stand til at gøre det manuelt. INGEN ANDEN VEJ!
Jeg havde det samme problem og løste det
venlig hilsen Nickolsen fra LoanGuideSkrevet 6 years siden # -
Hvis siden allerede er Wordpress er det ret nemt at flytte med et plugin som Duplicator: https://da.wordpress.org/plugins/duplicator/
Når du har en lille side som din, tager det næppe mere end 30 minutter. Giv evt Fiverr et forsøg, hvis du ikke selv har mod på det. Der er mange der tilbyder den service. Søg efter "Wordpress migration".
Hvis din side er i et andet format end wordpress bliver det straks sværere. Har du en side med database, kan du lave en export i XML og bruge fx WP All Import til at importere til dit wordpress site. Men det er forholdsvis komplekst.
Skrevet 6 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question