Efter at have forsøgt mig, helt palle alene i verden, at migrere både hovedsitet og forum til nye versioner - og ryddet helt op - synes jeg faktisk at jeg på mindre end 24 timer fik lavet et fremragende stykke arbejde. Noget som kun manglende lidt tilpasning. Men primær personer på dette forum har haft mange indsigelser og en enkelt, væsentlig person valgte simpelthen at melde sig ud af arbejdet omkring WordPress.
Det vil jeg selvfølgelig ikke have siddende på mig (at jeg driver folk ud af arbejdet omkring WordPress). Det er ikke rimeligt, hverken for mig eller for den person som har følt sig presset ud og negligeret.
Jeg vil ikke gå ind i en længere "pege-fingre" situation, bare konkludere, at jeg skal beklage at effektivt har forummet således være inaktivt siden fredag morgen 01:00 - alle indlæg i perioden fra dette tidspunkt og til nu er ikke tilgængelige. Dette skal jeg beklage.
jeg har truffet en meget vanskelig beslutning om at føre hele wp-danmark.dk (site+forum) tilbage til udgangspunktet, således at ingen (udover mig selv) føler sig trådt på. Alt er derfor ved det gamle (også hastighedsproblemerne og det ældgamle, uddaterede forum). Nu er det så op til jer at blive proaktive og få opgraderet WordPress Danmark og det tilhørende forum til noget, I gerne vil have. I stedet for det jeg troede.
Jeg har også truffet en personlig meget vanskelig beslutning: dette er mit sidste indlæg på WordPress Danmark. Jeg er ikke fremover aktiv, hverken med at drive noget /hjælpe med noget som helst, ej heller med hjælp på forummet.
Jeg vil til sidst ønske jer god vind fremover - jeg vil også fremover arbejde med WordPress, men som nævnt lige før nu ikke længere involvere mig aktivt i det danske forum - og derfor heller ikke svare på eventuelle kommentarer til dette indlæg. Ligesom jeg heller ikke svarer på eventulle mails jeg måtte modtage i denne forbindelse.