Jeg ved der er andre her der også bruger Gigahost - kan I heller ikke komme ind på jeres sider?
Jeg kan heller ikke komme ind på Gigahost's egen side...
Jeg ved der er andre her der også bruger Gigahost - kan I heller ikke komme ind på jeres sider?
Jeg kan heller ikke komme ind på Gigahost's egen side...
jeg har ingen problemer.
husk at anmelde dit problem til deres support.
Heller ikke problemer her.
http://www.downforeveryoneorjustme.com/gigahost.dk
Det er lidt mystisk men forklaring er således (just in case andre oplever det samme):
I øjeblikket bruger jeg Telia mobilt bredbånd og det fungerer sådan set fint, men sommetider hvis jeg genstarter routeren så tildeles den en IP-adresse der er sortlistet af forskellige webhoteller. Det er nu sket to gange - første gang med mit webhotel hos Cliche og anden gang hos Gigahost. Begge gange har resultatet været at jeg ikke kan komme på hverken egne sider hos webhotellet eller andres - ikke engang webhotellets egen forside. Det opleves som om siderne er nede - og det troede jeg så at Gigahost var.
Det var supporten hos Cliche der fortalte mig at min IP-adresse var sortlistet, men desværre nåede jeg ikke at genkende mønstret før jeg 'alarmerede' her på sitet (jeg ved at mange her også bruge Gigahost). Løsningen er at genstarte routeren så den igen tildeles en nu IP-adresse...
Du skal være logget ind for at skrive.