Hej.
Jeg har Wishlist Member på http://www.ADHDProfessionel.dk, hvor dem der har taget kurset får mulighed for at få deres lille profil på en side.
Jeg vil gerne hente de data fra deres profil i backend, så jeg bare skriver lidt php ind på en Page (med plugin) og får deres data ud på den måde. Simpelt. Så kan de selv ændre i det hen ad vejen og jeg skal gøre så lidt som muligt.
Jeg kan bare kun finde ud af at hente standarddata ud fra WP's user_data, og WLM tilføjer nogle stykker som Company, etc. Dem vil jeg gerne have ud også, men WLM kundesupport har enten ikke forstået spørgsmålet eller ikke været særligt hjælpsomme. I 4. runde fik jeg følgende svar:
There's a table in the DB that's created when WLM is installed called wlm_user_options.
It's setup much like the wp_usermeta table. So, he can query for wpm_useraddress from that table and query by user_id and that query will return an array of the address and company for that user.
That's how to get it in PHP code.
Og det ved jeg simpelthen ikke nok om php og databaser til at forstå. Er der en af jer skarpe hoveder, der kan give mig et eksempel på et php kald, hvor jeg eksempelvis får variablen $company skrevet ud på siden?
Tak / Anders.