Vi er nogle stykker der arbejder på den samme hjemmeside og sidder forskellige steder, så det vil være rart at kunne efterlade kommentarer når der er lagt en ændring ind, men når jeg sætter '<-- kommentar -->' ind slettes de ved opdatering, hvordan kan det løses.
html-kommentarer slettes
(7 indlæg) (4 voices)-
Rigtige mænd tager ikke backup, de græder.Skrevet 11 years siden #
-
Hvor sætter du dem ind?
Når du skriver en post?Skrevet 11 years siden # -
Det er i øjeblikket en side, jeg skriver dem ind i tekst-instillingen.
Skrevet 11 years siden # -
Det er i øjeblikket en side, jeg skriver dem ind i tekst-instillingen.
Page eller Post er ligegyldigt. Dér bliver HTML 'rettet' når den bliver gemt — derfor forsvinder din kommentar.
Pages/Posts er ikke beregnet til at du skal skrive HTML i dem på den måde. Ideelt indeholder de kun tekst og billeder.Der er af sikkerhedshensyn at HTML bliver fjernet. Mener godt du kan slå det fra, men jeg kan ikke lige huske hvordan.
Skrevet 11 years siden # -
Er det ikke nemmere at have en online tavle, hvor i lister opgaver og tager en hver?
Skrevet 11 years siden # -
Så giver det mening, siden er ikke offentlig ment og indexseres ikke af søgemaskiner så det kan være at det er ok bare at skrive kommentarene som almindelig tekst.
Den der online tavle vil jeg kigge på, god idé.
Skrevet 11 years siden # -
Nå okay!
Skrevet 11 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question