Er der nogen meldinger om at man roligt kan opdatere NextGen, eller er det på tide at finde et nyt, jeg kører stadig en ældre udgave af galleriet.
Hvad er status på NextGen Gallery
(6 indlæg) (3 voices)-
Rigtige mænd tager ikke backup, de græder.Skrevet 11 years siden #
-
Var der nogle meldinger om at man ikke kunne opdatere?
Skrevet 11 years siden # -
Nej ikke umiddelbart, men jeg kører NextGen 1.9.13, da der blev rapporteret problemer med nyere versioner af NGG, derfor har en del nedgraderet til den version jeg kører.
Jeg har den seneste version på en testside og den kører tilsyneladende OK. Kom lige til at tænke på at jeg for cirka 14 dage siden hjalp en med at få NGG op at køre og det virkede fint. Kan desværre ikke give et link til siden da den er beskyttet med login.
OK tak, jeg sætter den på en testside og ser hvad der sker, mit problem er at jeg har et par billedtunge sider og specielt et lokalarkiv, som jeg meget nødigt vil prøve at rekonstruere da der er temmeligt mange billeder.
Efter at have leget lidt med seneste udgave af NextGen er lidt frustreret, der er et sted hvor man kan skifte udsnit thumbs, kun yderst sjældent virker det jeg har prøvet på WP 4.1.1 og kommer nu til at tænke på, at før jeg opgraderede til seneste version af WP virkede det faktisk, -meget mærkeligt.
Skrevet 11 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question