Hej alle.
Jeg er er ny her på Wordpress.dk
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre hvad andre synes om min side, bare om i har nogle ting som man kunne lave anderledes mm.
/Tak - Michael
IT-Artikler.dk - Step by step guides med billeder
Hej alle.
Jeg er er ny her på Wordpress.dk
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre hvad andre synes om min side, bare om i har nogle ting som man kunne lave anderledes mm.
/Tak - Michael
IT-Artikler.dk - Step by step guides med billeder
det ser da godt ud.
men jeg mangler lidt overblik over siden. det generer lidt at menuen er så langt nede. man skal lede efter den
Det er en udmærket side og med nogle gode små artikler. Jeg kan også godt lide det lille integrerede forum.
Layout og design er også udmærket. Enkelt, funktionelt og med lidt graduering på knapper og baggrunde.
Til gengæld burde du alliere dig med en korrekturlæser. Der er en del sproglige fejl. De mest oplagte er, at du deler sammensatte ord. Du er er inkonsekvent mht. om f.eks. ISO skrives med stort eller småt og om ISO-skive er med eller uden bindestreg. Det er med bindestreg.
Det er min væsentligste kritik, men det betyder noget, hvis du vil tages seriøst og det vil du selvfølgelig, da det er nogle rigtig gode artikler.
Hej Mark
Ja det går lidt hurtigt en gang imellem, men mange tak for respons.
Hvordan kan det entenlig være at mit besøgstal fra søgemaskiner, er faldet 50-60 % præsis d. 1 maj. Du kan se det hvis du går ind på min side, og trykker på chart nede i bunden. Virker lidt underligt!
Har du en ide til hvorfor??
Venlig hilsen
Michael
Hej Michael
Jeg har set dit site og syntes det er spændende indholdsmæssigt. Jeg har også selv engang rodet med at få Simple Press passet ind på en blogside og det kan jeg huske voldte mig mange design mæssige kvaler. Du har løst det meget fint men jeg syntes dog det virker lidt sammenpresset. Kunne du ikke bruge hele siden til at udfolde det man skal jo ikke bruge dine facebook likes og lignende rubrik annoncer mens man bruger dit forum ?
Jeg kan godt lide dit topframe med reklamen og kunne godt tænke mig at høre hvordan det fungere er det et plugin og hvordan laver man en banner reklame ordning med nogen ?
Kan du tjene noget på de reklamer osv ?
Hej @glimer606
Det er sjældent en god ide at skrive i en 4 år gammel streng.
Det er langt fra sikkert, at @Migoboy - som du henvender dig til - er aktiv og ser dine bemærkninger og spørgsmål.
Ups ja det kan jeg senu
Men det ville nu være rart med en dato indikation i indlæggene ?
glimer
Men det ville nu være rart med en dato indikation i indlæggene ?
Den står nederst på alle indlæg.
Du skal være logget ind for at skrive.