Snakken om webhosts dukker op af og til her i forummet, og især når snakken er faldet på gigahost har jeg været særlig opmærksom, idet jeg bruger gigahost.
Jeg er ikke mere så tilfreds som jeg har været, og ligenu står jeg for at forny mit abonnement, så hvis der skal skiftes er det nu.
Så læser jeg mellem linjerne at wp-danmark er hostet på Meebox, mente ellers at vide at det var hostet hos gigahost. Så Mark har åbenbart haft samme tanke som mig. Men har taget skridtet fuldt ud og skiftet host.
Det jeg gerne vil vide er. Har det været en forbedring? Er det et skift der kan anbefales? Er der nogen blandt brugerne der har erfaringer med Meebox? Positive eller negative.
Årsagen til mine overvejelser er at jeg syntes at der er for mange timeout's og meeegeet lange loadtider hos giga, noget der ikke forkom mig at være der for et år siden.
Hos giga påstår de intet er forandret, det er for mig det samme som, at det ikke er noget de vil gøre noget ved.
På forhånd tak til evt. svar der kan hjælpe mig med at tage en, gerne kvalificeret, beslutning.