Hej jeg skal i gang med min første WP side. Til at starte med vil jeg gerne begrænse udgifterne og tænker derfor at jeg vil benytte et af de mange gratis temaer der findes derude. Men bliver det ris til egen røv senere? Hvis det kommer til at gå som jeg håber på så ønsker jeg med tiden at investere i et unikt layout vil dette give mig potentielle problemer? Er der noget jeg skal være særligt opmærksom på?
Hvordan fremtidssikre jeg mig
(3 indlæg) (2 voices)-
Skrevet 11 years siden #
-
Det gode ved betalte temaer er, at de ofte kommer med minimum ét års support. Så der vil være nogen at spørge.
Hvis du tænker at lave et unikt design senere, vil jeg næsten synes at det lige meget om du nu vælger et betalt eller gratis tema. Under alle omstændigheder skal data trækkes ud og omskruktureres.
Nogle temaer og plugins har indbyggede dataeksportfunktioner, så det kunne være du skulle kigge efter det, når du vælger plugins og teamer. Det kunne gøre livet lidt nemmere på sigt.
Skrevet 11 years siden # -
Hej og tak for dit svar. Min side skal være flersproget så jeg bruger WPML desuden har jeg valgt at benytte WordPress SEO fra Yoast. Jeg har endnu ikke helt forstået strukturen i WP men fornemmer at begge disse potentielt kunne gøre det til noget af en udfordinrg på et senere tidspunkt at skifte tema. Jeg har rodet en lille smule med layoutet nu og føler mig rimeligt overbevist om at jeg godt selv kan finde ud af at kode mit eget tema på baggrund af et af standard temaerne så jeg har besluttet at benytte twentyfourteen temaet og så lave mine egne side skabeloner og styles på baggrund af det. Tak igen for dit input.
Skrevet 11 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question