Hej allesammen
Jeg har en side, der hedder analyseskolen.dk, der får et par tusinde besøgende om måneden. Jeg vil gerne prøve at e om det er muligt at tjene lidt penge på den - bare nogle hundrede kroner om måneden ville være super. jeg overvejer at bruge Adsense, men ved ikke om der er nogle ting, der giver bedre?
Hvordan tjener man penge på sin side?
(2 indlæg) (2 voices)-
Skrevet 6 years siden #
-
Hej
Jeg har selv en række hjemmesider, som tjener penge på ved siden af mit webbureau - primært med affiliate marketing.Af erfaring vil jeg sige, at man skal tilpasse indtjeningskilden efter hvad sin hjemmeside omhandler. Hvis man har en hjemmeside om et emne med gode relevante affiliate-programmer, som giver en god kommission, ja så vil jeg klart anbefale at tjene penge med affiliate marketing.
Hvis jeg var dig, vil jeg nok satse på Google Adsense, med mindre det kan give mening af sælge bøger via din side. Der kunne man eksempelvis henvise til boghandleren Arnold Busck, som du kan blive partner med igennem affiliate-programmet Partner Ads.
Nu kender jeg ikke dine analyse-statistikker for din hjemmeside, men jeg kunne forestille mig at dine besøgende ikke nødvendigvis er købsklare, men "bare" lige skal have genopfrisket hvordan man f.eks. skriver en god konklusion. :-) Derfor kunne der være fin mulighed for at tjene penge med Google Adsense.
Men ellers er der ikke andet end at prøve sig frem, der er nemlig ingen der siger at man ikke kan skifte retning undervejs. :-)
Daniel Brogaard Nielsen | Indehaver af DBNWeb - https://www.dbnweb.dk/ | WP-udvikling, Affiliate MarketingSkrevet 6 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question