Jeg har et problem. når jeg vil uploade billeder fra min pc til min hjemmeside inde fra mit kontrolpanel. så sker der ikke noget. Den står bare og stener og viser den har hentet lidt af filen, mere sker der ikke?????
hvorfor vil billeder ik uploade
(9 indlæg) (4 voices)-
Skrevet 11 years siden #
-
Hvor meget fylder de og har du optimeret dem ?
Mvh JohnSkrevet 11 years siden # -
det kan også være en konflikt i din wordpress er der
nogen af dine plugins eller wordpress core der ikke er opdateretDriller WordPress?
Vi yder Omgående wordpress supportSkrevet 11 years siden # -
hvis jeg opdater dem, alle. ryger mit indhold på min hjemmeside så?
Skrevet 11 years siden # -
Det er vigtigt at opdatere.
Det er lige så vigtigt altid at have en frisk backup af WP og Database.Skrevet 11 years siden # -
hvis jeg opdater dem, alle. ryger mit indhold på min hjemmeside så?
Nej men for at undersøge om det er et plugin der konflikter så er det lettest via din FTP at omdøbe mappen wp-content plugins til f.eks. plugins_old. Nu er alle dine plugins deaktiveret. Hvis du kan uploade i den tilstand skal du aktiverer en af gangen for at finde synderen.
nu spørger jeg dumt. hvordan laver jeg en backup. jeg en klovn til det med styresystemer
Så er det godt vi har en OSS nederst her på siden ;-)
http://wp-danmark.dk/forum/topic/vejledning-i-backup
ps der findes også flere mere eller mindre god plugins der kan gøre det for dig.
Bruger dog selv den manuelle måde.
Tager få minutter.Skrevet 11 years siden # -
nu har jeg prøvet at opdater wordpress, det kunne jeg da finde ud af,, men problemet er det samme. når jeg vil hente et foto fra min pc af og trykker vælg.. så kommer den upload firkant i mit galleri. men den grå vandret linie den står kun på halv uploadet og sådan bliver den ved med.. så den vil ikke uploade foto til en nyhed
Skrevet 11 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.