Til at starte med udstråler dit indlæg, at du som så mange andre tror, at fordi du opretter en hjemmeside/blog, så kommer der pludselig en masse besøgende helt af sig selv. Sådan fungerer det ikke.
Du siger du har været online i 2 uger, og så er du ikke tilfreds med at din side ikke er blevet besøgt mere end én gang! Come on og rub neglene
All in one SEO er et plugin, endda et glimrende plugin, men ikke en trylleformular, der skal arbejdes for det.
Lad mig slå fast at SEO er hårdt arbejde, og sindsygt tidskrævende. Det er også derfor at folk hyrer folk som mig selv og mit firma til at varetage lige netop denne del, da det ikke bare er noget der kommer af sig selv.
Her er en lille gør det selv liste til hjemmearbejdet, og husk det er ikke noget man gør over et par uger eller måneder, det er noget man gør kontinuerligt:
- Skriv om din side på diverse blogs, debatter, forums, etc. hvori du laver links til din side.
- Du går ind og søger på nettet efter SEO, søgemaskineoptimering, online markedsføring, etc. og terper side op og side ned om hvad der er at vide om emnet (mere end 100 timers god læsning :-)), og efterfølgende fører du disse råd ud i virkligheden.
- Tilmeld din blog til linkkataloger (giver ikke så meget værdi som førhen, men der er folk der bruger nogle af disse linkkataloger til at finde oplysninger)
- kører din side gennem et Gratis SEO værktøj som dette, og laver de tilretninger der er påkrævet.
- opretter en side til din blog på facebook under din personlige profil, og inviterer alle dine venner og beder dem om at invitererer alle deres venner til dit site, etc.
Jeg kunne finde mange flere punkter, men tror de ovenstående nok skal optage nogle timer af din dagligdag, og fortæl mig om 3-6 måneder om det har hjulpet. Hvis ikke så må jeg jo trylle lidt flere forslag frem, men hvis du følger disse få råd, så tror jeg du får dækket dit behov :-)