Der er så andre som forsøger at komme ind. Måske er der en log, så du kan se hvorfra i verden de kommer.
I pluginen kan du sætter Lockout tiden op, så folk der skriver forkert bliver blokeret i mere end standard 20 minutter. Det reducerer antallet af mails
Men, den mest effektive metode til at stoppe de mange forsøg er at bruge en plugin f.eks. Hide Login Page/
Denne plugin omdøber din login-side til noget andet, så dem der bruger den traditionelle /wp-login vil blive sendt tilbage til forsiden på din hjemmeside eller til din 401 fejlside, mens kun dem der bruger det rigtige /supermand (eller hvad du har døbt siden) kan komme til at prøve med brugernavn og kodeord.
Jeg har en hjemmeside: vang.nu, det er den eneste hjemmeside sammen med vang.dk som ikke er en kinesisk take-away. Min side var ved at bukke under for presset af hackere der forsøgte. i første omgang reducerede antallet af forsøg ved at udelukke alle ip-adresser fra Kina og Rusland. Men først da jeg installerede Hide Login Page stoppede det fuldstændigt. Det er effektivt. Det er år siden jeg sidt har haft den slags advarsels-email.