Nu er rejsen og hotellet booket, så der skal vulkansk aske tat ødelægge det for os...
Når jeg ikke nørder WordPress, så arbejder jeg i Nykredit. I Nykredit har vi nydt godt af WordPress på vores blog, og derfor var jeg hurtig til at hive fat i Mark om muligheden for at sponsorere WordCamp Denmark 2010. Vi valgte at sponsere en keynote taler, da der selvfølgelig er nogle omkostninger ved dette, som er svære at løfte for communitiet.
Jeg smed en føler ud til Magnus Jepson, Yoast og Justin Tadlock. Alle ville gerne, men med frit valg på alle hylder synes valget klart. Justin er én af de vigtigste personer indenfor WordPress communitiet, og det bliver en stor fornøjelse at høre ham tale.
Men hvad skal han tale om?
Justin har spurgt om vi har nogle ønsker, og jeg har helt sikkert områder, som jeg ville elske at høre ham tale om:
- Byg din unikke database med custom taxonomies
- Hvorfor WordPress et endnu bedre CMS med custom posttypes
- Forum ved hjælp af custom posttypes
- Hvor vil du gerne se WordPress bevæge sig hen efter WP3.0?
Men kom med ønsker til hvad han skal kaste sig ud i. Og hvis ikke du har fået tilmeldt dig arrangementet endnu, så skynd dig.
Lidt om Justin:
JustinTadlock.com som er hans personlig blog, der også handler meget om WordPress
Theme Hybrid som er hjemsted for hans fantastiske Framework, plugins og community