Jeg leger med Ultimate Tag Warrior på http://www.horrorsiden.dk - siden kører K2, som jo skulle være indstillet til at køre plug-in'et (så jeg regnede ikke med, at jeg behøvede integrere det i temaet).
Men det får siden til at opføre sig meget underligt - når man ser den i Firefox, ændrer den farver og smider tingene rundt på siden. I Explorer ser det nogenlunde ud, men Youtube-videoerne fungerer ikke (eller i al fald den ene af dem).
Er der nogen, som kender en god forklaring?
K2 og Ultimate Tag Warrior
(4 indlæg) (2 voices)-
Skrevet 18 years siden #
-
Prøv at debugge lidt. Kik f.eks. der hvor tag'et til din tag cloud er. Det kan tænkes der er en uafsluttet div eller lign.
Jeg tror faktisk der mangler en afslutnings-div til <div class="secondary"> i sidebar.php. Prøv at sætte en </div> lige inden:
<div class="clear"></div>
Det er et forsigtigt bud, da der er en del andre divs, der lukker for flere ting længere oppe i flowet lige på det sted i koden.
Skrevet 18 years siden # -
Nu blev jeg så irriteret, at jeg slettede alle Wordpress-filer og uploadede dem igen - men det lader til, at den har rodet i Youtube-koden, så den skal rettes til, før siden bliver ordentlig igen.
Jeg tror, jeg smider den ind i en testinstallation og leger videre.Skrevet 18 years siden # -
Det lader til, at det er kombinationen af UTW og Youtubes embed-koder, der skaber problemer. Umiddelbart kan jeg komme omkring det ved hjælp af Viper´s Video Quicktag, som jeg fandt omtalt andetsteds i forummet.
Skrevet 18 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question