Nu har jeg testet ca. 20 kalender-plugins - og ikke fundet ét der kan det jeg gerne vil (eller også er det bare mig, der ikke kan det). Måske kender I et?
Jeg forsøger at lave en side til synshandicappede, hvor de
1. Kan se en liste over hvilken mad, der serveres i løbet af ugen (der vises syv dage frem og så skal der være mulighed for at vise de næste syv, og de næste syv og ... (evt. pile i bunden))
2. Kan se en liste med aktiviteter (maks. tre ad gangen og gerne med mulighed for at linke til uddybende side).
Umiddelbart har jeg fundet ud af at det er vigtigt at jeg kan vise to forskellige lister (evt. adskilt via kategori) - mange kalendere kan kun vise én.
Derudover skal visningen være så simpel som overhovedet muligt - ikke noget med kalender-ikoner osv. Og jeg har ikke brug for gitter-visning - kun liste-visning.
Det nærmeste jeg foreløbig er kommet er Event Manager - men jeg kan ikke slette tidspunkterne på mad-planen (og jeg skal bruge tidspunkterne på aktivitets-kalenderen) + at jeg ikke kan finde ud af at få de der pile på der viser de næste aktiviteter/mad.
I kan se et forsøg på http://bredegaard.adnil.dk/
Håber helt vildt meget at noget kan hjælpe
Grundlæggende mener hun at den største begrænsning i WordPress er vores fantas