Hej.
Jeg har prøvet at installere en hitcounter på min hjemmeside. Det gik helt galt og jeg kan nu ikke komme ind på min side. Har fået hjælp til at slette den hitcounter der lavede bøvl, men når jeg prøver at logge ind (www.yarnblog.dk/wp-login.php) så får jeg denne besked
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/yarnblog.dk/public_html/wp-content/themes/twentyfourteen/inc/widgets.php:1) in /var/www/yarnblog.dk/public_html/wp-login.php on line 424
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/yarnblog.dk/public_html/wp-content/themes/twentyfourteen/inc/widgets.php:1) in /var/www/yarnblog.dk/public_html/wp-login.php on line 437
Mit gamle link til at logge ind var yarnblog.dk/wp-admin/ og der kan jeg slet ingen ting. der står bare
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/yarnblog.dk/public_html/wp-content/themes/twentyfourteen/inc/widgets.php:1) in /var/www/yarnblog.dk/public_html/wp-includes/pluggable.php on line 1178
Hvad betyder det og hvordan får jeg det ordnet, så jeg kan bruge min side igen??
Tak for hjælpen :)
not a support question