Jeg døjer lidt med jeg ikke kan skrive "å" i en H3 overskrift.
Jeg har prøvet med både "å" og "å" men uden held, der kommer ingen mærkelige tegn, men bogstavet mangler simpelthen.
What to do?
/Kristian T
Jeg døjer lidt med jeg ikke kan skrive "å" i en H3 overskrift.
Jeg har prøvet med både "å" og "å" men uden held, der kommer ingen mærkelige tegn, men bogstavet mangler simpelthen.
What to do?
/Kristian T
Et link til siden ?
Det har jeg desværre ikke mulighed for da siden ikke rigtigt er kørende endnu :-(
/Kristian T
Det har jeg desværre ikke mulighed for da siden ikke rigtigt er kørende endnu :-(
Ok
Personligt har jeg det sådan at skal bilen til service, tager jeg den med på værkstedet ;-)
Uden et link til din side kan du ikke forvente meget hjælp, da det afhænger af temaet som regel.
Jeg kunne forestille mig at temaet bruger cufon tekst erstatning eller lignende.
Det er jeg også godt klar over, men pt. ligger siden kun intern så jeg har ikke muligheden. Er der nogen måder jeg kan tjekke om temaet køre cufon og hvad kan jeg evt gøre ved det?
Jeg tror også det er temaet for kan heller ikke bruge wp table og et par andre ting driller også lidt...
/Kristian T
Det er kun <h1><h2><h3> osv og ikke alm tekst som du skriver indlæg med?
Nej den almindelig tekst virker fint, der er kun overskrifterne med h3 der driller :-(
/Kristian T
skrives dine overskrifter evt med noget flash halløj?
det kan være den font den renderes med ikke indeholder æøå
Nej de skrives helt almindelig, bare større...
/Kristian T
Til info har jeg prøvet et par andre tema´er hvor der var en enkelt mere hvor æøå ikke viker men også nogle der viker..
Kan jeg gøre noget for og rette de tema´er op der ikke virker?
/Kristian T
check om dit tema er utf-8
f.eks, står der i din source (typic header.php i temaet som definerer dette)
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8" />
Hvad hvis du ændrer skrifttype på din h3?
/ask
Du skal være logget ind for at skrive.