Hej
Jeg kunne godt tænke mig de fire kasser som på denne side
Hvor finder jeg det....?
Bruger woocommerce og Elementor
App Web
Hej
Jeg kunne godt tænke mig de fire kasser som på denne side
Hvor finder jeg det....?
Bruger woocommerce og Elementor
Når jeg vil finde ud af hvordan andre WP brugere gør, så bruger jeg 2 værktøjer:
1) https://www.wpthemedetector.com/ som kan fortælle mig om den hjemmeside jeg kigger på er bygget i Wordpress. Derudover, får jeg også at vide, hvilket tema og hvilke plugins der bruges på siden.
I dit tilfælde så er temaet et undertema til Divi kaldet "House of SEO 2021" hvilket også er navnet på et web-bureau i Kolding. Og så er der benyttet 12 plugins (Det er de sædvnlige når man arbejder med wwebshop og SEO. Der er ingen som danner de 4 kasser. Du kan selv slå op)
2) Webudviklerværktøjet i Chrome/Firefox (Crtl+Skift+i). Med det kan man se CSS elementer, og med lidt træning også se hvordan boksene er bygget.
Når du siger du bruger Elementor, så har du jo installeret pluginen Elementor Website Builder! Jeg kender ikke dette system, men blot ved at se intro-videoen på plugin-siden kan jeg se at du kan gøre det du ønsker. Så det er vel blot at øve sig?
Hej Boldt
Tak for dit svar, jeg bruger selv flittigt wpthemedetector.com og Webudviklerværktøj
Men kunne ikke lige selv se hvad jeg skulle lede efter.
Jeg prøver mig frem....
Du skal være logget ind for at skrive.