Hejsa,
Kan det lade sig gøre og få en kontakt sig formular ind på sin wordpress blog?
Hvis ja hvordan?
Tak på forhånd :)
- Lovekenneth
Hejsa,
Kan det lade sig gøre og få en kontakt sig formular ind på sin wordpress blog?
Hvis ja hvordan?
Tak på forhånd :)
- Lovekenneth
Med et plugin som fx WP-ContactForm.
Tak spiri.
Men jeg har et problem mere min blog er uploadet men da jeg ville til at uploade det plugin viste den at der ikke var noget i mappen? men når man kigger på hjemmesiden ligger der godt nok noget??
- Lovekenneth
Hvordan "viste den at der ikke var noget i mappen"?
Ja, nogen gange er det lidt svært at dechiffrere meningen i indlæggene.
Altså jeg bruger filezilla til at uploade bloggen da jeg så skulle til at lægge det plugin ind i den mappe så ligger der ikke noget? altså i følge filezilla er der ikke noget på hjemmesiden?
Problemet er løst !
Tak for hjælpen !
Fint at problemet er løst, men kunne du fortælle hvordan? Der er mange, der bruger FileZilla, det kunne være de lærte noget nyt om programmet.
Og når du siger "den mappe", så kunne det jo være hvadsomhelst. Jeg går ud fra, du mener mappen "plugins" i "wp-content", men det er rent gætværk fra min side.
Hej mark.
Jeg ved faktisk ikke, hvordan den løste det.
Men næste dag da jeg kiggede var den der :)
hey der...
jeg sidder og forsøger at installere wp-contact-form_2.0.6-dk som jeg har hentet herfra: http://www.madzzoni.dk/221/
problemet opstår når jeg har uploadet mappen til /wp-content/plugins/ og har aktiveret via siden.
Når jeg forsøger at gå ind i indstillinger - contact form på siden får jeg følgende fejlmeddelelse:
Not Found
The requested URL /wp-admin/wp-contact-form/options-contactform.php was not found on this server.
Jeg forstår ikke hvorfor siden forsøger at finde filen i /wp-admin og ikke i /wp-content/plugins/
er det et problem med permissions? skal jeg flytte filen? eller er der tale om et helt tredje problem?
mvh
Peter
hey igen...
jeg har løst problemet, der øjensynligt var at den mappe jeg uploadede ikke var døbt wp-contact-form..
Nu har jeg også uploadet denne kontakt formular i henviser til her... det er os gået fint og i admin er kontakt formularen kommet frem.. men jeg kan ikke se at der er sket nogle forandringer på min side http://www.satandot.com hvad kan problemet være, det er den nyeste version af wordpress jeg bruger..
Lav en side du f.eks kalder Kontakt.
Så sætter du denne kode ind: %%wpcontactform%%
Nu har jeg lavet en side http://satandot.com/kontakt/ men det virker ikke rigtigt
kan jeg ikke lige få lidt hjælp her
Hej
hmmm Du skal skrive teksten med dit tastetur og ikke kopierer den fra hjemme siden her eller andre steder fra.
Kan du gå ind under admin siden og så under Indstillinger så se et menu punkt der hedder Contact Form, og har du redigeret indstillingerne under menu punktet?
KH Michael
Jeg brugte også wp-contactform for nylig og havde det samme problem - så vidt jeg husker, er løsningen, at du skriver %%wpcontactform%% i kode-editoren og ikke den visuelle editor.
Du skal være logget ind for at skrive.