Hej
Jeg står med en side, hvor besøgende skal kunne vælge, hvilken bruger de vil sende beskeden til, når de skal sende en mail, direkte fra hjemmesiden.
Altså at der er en form for drop-down menu, lige ovenover selve kontaktformularen.
Hej
Jeg står med en side, hvor besøgende skal kunne vælge, hvilken bruger de vil sende beskeden til, når de skal sende en mail, direkte fra hjemmesiden.
Altså at der er en form for drop-down menu, lige ovenover selve kontaktformularen.
Det kan man lave med Gravity Forms.
http://www.gravityforms.com/purchase-gravity-forms/
Ud fra det ene eller det andet valg, f.eks. en dropdown-menu, kan mailen "routes" til forskellige e-mail-adresser.
GF er så et betalings-plugin. Jeg ved ikke om muligheden eksisterer i et eller flere af de forskellige gratis formular-plugins.
Jeg bruger FastSecureContactForm det kan det du ønsker http://wordpress.org/extend/plugins/si-contact-form/
Features a super easy admin panel, multi-form feature, autoresponder, no templates to mess with, and an option to redirect visitors to any URL after the message is sent. Includes CAPTCHA and Akismet support to block all common spammer tactics. Spam is no longer a problem. You can add extra fields of any type: text, textarea, checkbox, checkbox-multiple, radio, select, select-multiple, attachment, date, time, hidden, password, and fieldset.
Contact Form 7 kan også.
I GravityForms er der mulighed for indbygget conditional logic. Det giver giver dig muligheden for f.eks. at lave en form, som alt afhængigt af hvad du vælger, viser nogle forskellige formular felter (altså dynamisk skjuler eller viser disse felter afhængigt af de valg der bliver foretaget af brugeren undervejs i indtastningen).
F.eks. Kan en henvendelse til Salgsafdelingen behøve andre felter end en henvendelse til Support.
Og den kan også lave flere sider med indtastninger (step 1,2,3,4....osv.)
Gravity Forms er et plugin, som enhver glad WordPress bruger der har brug for bare *lidt mere* end de basale formular egenskaber, kan have glæde af. Hermed min stærkeste anbefaling af produktet.
Ikke for at forklejne nogen af de øvrige plugins på markedet - jeg bruger f.eks. selv contact form 7 på flere af mine kunde sites. CF7 er et dejligt nemt plugin, der automatisk detekterer dansk sprog og som er så lige til at bruge, at man næsten ikke kan gå galt i byen i forhold til de mere simple formular behov.
Du skal være logget ind for at skrive.