Jeg arbejder på at lave en wp-hjemmeside for en god ven.
Kan jeg bruge min localhost som hotel - så min ven kan følge med i hvad jeg har gang i?
Localhost/korrektur
(4 indlæg) (4 voices)-
Skrevet 8 years siden #
-
Ideen med localhost er jo netop at du har alle dine filer liggende på den computer du sidder ved, og ikke "i skyen".
Nu er jeg på ingen måde ekspert, men ren logisk, kan han ikke følge med, med mindre han sider ved siden af dig.
Ret ny, med WP men har før leget med html og ccsSkrevet 8 years siden # -
Hvis du skal bruge din egen pc som webserver (localhost) skal den have adgang til det store internet.
Det er lidt besværligt da du nok sidder på med en dynamisk IP adresse. (så skal der "pinges")et andet problem er din internet udbyder skal åbne en port for dig så du kan gøre det. (jeg har haft store problemer med min udbyder som var meget tilbageholdende med at åbne for min NAS-server)
for det tredje, så vil din webserver blive bombarderet fra hackere 5-10 minutter efter du har åbnet for din pc. og som amatør web-server-host skal der ydes en -for- stor indsats for at holde den kørende.
Jeg har selv installeret en Apache webserver til udvikling og arkivering men den er ikke offentlig tilgængelig. når jeg skal udvikle ny hjemmeside i samarbejde med andre, så opretter jeg en test side på mit webhotel, viser og retter online.
Skrevet 8 years siden # -
Enig med Bolt - det andet bliver for besværligt. Jeg har en site kun til "leg" og udvikling af nye sider.
Den har en helt skæv adresse og indexeres ikke.
Skrevet 8 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question