Hello...
Så er den gal igen.
Jeg har opdateret til 2.6. Dansk. Den er opdateret , den er installeret.
den beder mig venligst logge ind igen og igen og igen.
Jeg har bedt om nye passwords osv...
Hvad gør jeg galt...?
Hello...
Så er den gal igen.
Jeg har opdateret til 2.6. Dansk. Den er opdateret , den er installeret.
den beder mig venligst logge ind igen og igen og igen.
Jeg har bedt om nye passwords osv...
Hvad gør jeg galt...?
Har løst det.. Det er cookies.
Har måtte installerer en ny browser
En ny browser ligefrem? Kunne du ikke bare slette cookies i din eksisterende browser?
CTRL + F5 ...Refresher browser og fjerner cokies fra siden (-;
Det er altså langt fra godt nok at den slags fejl ikke fanges og rettes inden en release candidate forfremmes til "Stable Download".
Det er vel ikke et generelt problem, jeg har fx ikke oplevet det. Det kunne måske tyde på at de er et problem der afhænger af "eksterne" faktorer, og de kan jo være svære at fange.
Måske har du ret. Jeg har oplevet det flere gange (3-4 gange, tror jeg) i løbet af de mange opdateringer til 2.6, jeg har lavet for kunder.
OK, hmm, mystisk. Jeg har som sagt ingen problemer haft. Gad vide om det kan have noget at gøre med den danske udgave? Jeg bruger selv den engelske.
Jeg er kun 99% sikker, men jeg mener altså at det er den engelske udgave, at jeg har oplevet det med. Har ikke bidt mærke i detaljerne desværre. Slog bare problemet og løsningen op på nettet og snurrede videre :-)
Ok, men når du har kunnet finde løsningen andre steder på nettet, så tyder det jo på at problemet er udbredt til en vis grad. Men det kan jo stadig være at det er afhængigt af eksterne faktorer.
Du skal være logget ind for at skrive.