Jeg har en hjemmeside bygget over et WP template, som jeg gerne vil have lukket - altså helt fjernet fra internettet.
(Jeg kan ikke komme ind i mit tilhørende kontrolpanel - hvilket er den egentlige årsag til lukningen.)
Hvordan gør jeg det?
Lukke en hjemmeside i wordress
(12 indlæg) (5 voices)-
Skrevet 10 years siden #
-
Fjern den via FTP
Hvis du derefter skal lave en ny WP så husk nyt navn til prefeks eller slet databasen via PhPMyadmin.Mvh JohnSkrevet 10 years siden # -
Hej John - og tak for svar.
Jeg ved ikke hvordan jeg via et FTP program skal komme ind til min hjemmeside, for jeg kender ikke mine FTP-koder, som jeg vel skal have, for at det er muligt at lægge noget op eller tage ned fra den server, hvor min side er placeret.
Hvis jeg i øvrigt havde det kendskab til koder og server, ville jeg ikke slette min hjemmeside, men bare rette til via FTP programmet.
Skrevet 10 years siden # -
Ok men jeg svarer blot på dit spørgsmål ;-)
Hej igen
Men kan du hjælpe mig med en oplysning om, hvordan evt. hvornår jeg skulle have fået disse koder til FTP, når jeg har brugt et gratis tema og lavet et one-clik installation?Skrevet 10 years siden # -
Hvor er du Hostet.
Men kan du hjælpe mig med en oplysning om, hvordan evt. hvornår jeg skulle have fået disse koder til FTP, når jeg har brugt et gratis tema og lavet et one-clik installation?
Du har modtaget alle koder til dit webhotel på mail dadu købte det.
Og bed udbyder om at få koderne gensendt hvis du ikke kan finde dem i deres kontrolpanel :-)
Jeg har oprettet hjemmesiden via One.Com som en blok på basis af WordPress.
Havde ingen kendskab til dette system (ville prøve og lære), men det gav mig en hjemmesideadresse, der hedder:
gkl.gkl-solbjerg.dk
Og det er i forbindelse med den, jeg ikke kan komme ind på kontrolpanelet, efter jeg ville prøve en ny template. På de første templets gik det ganske fint.Skrevet 10 years siden # -
Få koderne fra one.com og slet omhandlede tema via FTP og WP går tilbage til default tema.
Hej Klyngs,
Hvis dit domæne er hostet af One.com, og du har installeret Wordpress ved hjælp af deres one click installation, så kan du nemt slette det.Først skal du logge på dit kontrolpanel hos One.com -> 1-Click WordPress -> slet blog
Håber det hjælper. Ellers er jeg sikker på, at One.com sidder klar i supporten.
Ring til din udbyder og få dem til at gøre det, hvis du ingen anelse har :)
Skrevet 10 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question