Hej.
Jeg har gendannet en backup, men kan ikke logge på, da jeg ikke længere har password. Går ud fra det er muligt at finde det et sted. Hvilken fil skal jeg kigge i?
Hej.
Jeg har gendannet en backup, men kan ikke logge på, da jeg ikke længere har password. Går ud fra det er muligt at finde det et sted. Hvilken fil skal jeg kigge i?
Starter helt forfra i stedet.
Du kan altid tildele dig selv et nyt password i MySQL-databasen, hvis du har adgang til den. Du skal finde tabellen, som ender på users, fx wp_users, vælge Modify/Redigere og indtaste et nyt password i feltet user_pass. HUSK at stille Funktion til MD5. Gem så det hele. Så skulle du gerne være oppe og køre med nyt password.
Tak.
Godt at vide. Jeg gemmer svaret til en anden gang. :)
Nu ville jeg alligevel se om jeg kunne finde det. Det kan jeg ikke. Der er ingen tabel som ender på users?
Og hvad er det der MD5?
Der er vist et eller andet galt med gendannelsen af database filen. Det eneste jeg kan se derinde er wp_comments, wp_links og wp_options
Det kan jeg overhovedet ikke finde ud af. Opgiver og begynder som før nævnt forfra i stedet. Selv om det er dobbelt arbejde.
Hvilket plugin eller hvordan har du foretaget backup / restore ? det lyder da helt skørt at du f.eks ikke har tabellen wp_posts.
Du skal være logget ind for at skrive.